چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
نصیرالاسلامی

حوزه/معاون فرهنگی و تبلیغات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع مسئولان روابط عمومی و فرهنگی یگان‌های تابعه نهاجا با بیان اینکه کار روابط عمومی ایجاد اقتدار و بازدارندگی است، اظهار کرد: نیروی هوایی ارتش موضوعات بسیاری برای ساخت فیلم و سریال دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سعید نصیرالاسلامی، معاون فرهنگی و تبلیغات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گردهمایی مسئولان روابط عمومی و فرهنگی حوزه مرکزی و یگان‌های تابعه نیروی هوایی ارتش که با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید احمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش برگزار شد با اشاره به اهمیت روابط عمومی در ایجاد اقتدار در یک سازمان و نهاد، گفت: در قاموس قرآن و نظام اسلامی، ارتباط انسانها، به ارتباط انسان با خدا، مردم، طبیعت و ارتباط انسان با خود تقسیم می شود و این دسته بندی، نشان از نقش مهم و ارزنده روابط عمومی در زندگی امروزی دارد.

وی با بیان اینکه روابط عمومی فعال و پویا نشان دهنده پویایی یک سازمان در جامعه و یا حتی یک خانواده است، افزود: امروز خبر می‌تواند دنیا را متحول کند و اگر در پشت سر تجهیزات و تولیدات بزرگ نظامی یک روابط عمومی کار بلد و پویا نباشد در همان جا دفن خواهد شد و دیگر کاربردی نخواهد داشت و روابط عمومی ها هستند که می‌توانند قابلیتها و توانایی های یک سازمان را در عرصه های مختلف به رخ همگان بکشند.

معاون فرهنگی و روابط عمومی با بیان اینکه در مقطعی از زمان ما درگیر جنگ سخت بودیم، اما امروزه جنگ در خانه ها، مدارس، خیابان‌ها، ورزشگاه‌ها و دانشگاه‌های کشور رسوخ کرده و ماموریت روابط عمومی شبانه روزی شده است و زمان نمی‌شناسد، اظهار کرد: روایت اول و صحیح یک رویداد، کار یک متخصص روابط عمومی کاربلد است که می‌تواند دنیا را متحول کند و این روایت اول در امور نظامی بیشتر نمود پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت علم، فناوری، آموزش و تکنولوژی با بیان اینکه علاوه بر موارد یاد شده رشد روابط عمومی در دنیای امروزی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که مورد توجه سازمانها قرار گرفته، خاطر نشان کرد: ارتش امروزه به این نتیجه رسیده که در کنار بروزرسانی مسائل نظامی، برای نشان دادن اقتدار خود باید روابط عمومی پویا و فعالی داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین نصیرالاسلامی با بیان اینکه اولین نقش روابط عمومی ها اعتبارسازی است، تصریح کرد: ارتش در بین مردم محبوب است و شعار ارتش فدای ملت قطعا به خاطر زحمات شبانه روزی و بی شایبه مجموعه روابط عمومی هاست و اگر امروز ارتش ما انقلابی و مردمی است، هیچوقت با توپ و تانک شکل نگرفته، بلکه با ادبیات درست، در ارتباط با مردم ایجاد شده است.

معاون فرهنگی و تبلیغات ارتش در ادامه با بیان اینکه امروز خوشنامی نیروی الهی هوایی مرهون تلاش عزیزانی است که در اداره عقیدتی سیاسی این نیرو تلاش کرده و می کنند، افزود: امروز محبوبیت در هواپیما و تجهیزات نیست، بلکه مفهومی فراتر از این موارد است که در روابط عمومی خلاصه می شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ما در خارج از کشور دشمنان زیادی داریم و با امیدآفرینی در داخل کشور کاری کرده ایم که در چشم دشمنان از بازدارندگی بالایی برخوردار شده ایم، اظهار کرد: اگر زحمات شما کارکنان روابط عمومی در به تصویر کشیدن توانمندی‌های ارتش در پایگاه زیرزمینی عقاب 44 یا شهر پهپادی زیرزمینی نبود، امروز شاهد این بازدارندگی ارتش و نهاجا نبودیم.

حجت الاسلام و المسلمین نصیرالاسلامی با اشاره به اینکه نگاه مردم در بدرقه شهدای خدمت نشان داد که نیروی هوایی ارتش در دل مردم جایگاه خاصی دارد تصریح کرد: امروز در موضوع بحران ستیزی و کاهش چالش‌های فقدان رئیس جمهور روابط عمومی های دخیل در این قضیه کاری کردند کارستان و همگان دیدیم که نه تنها خللی در کار کشور پیش نیامد، بلکه باعث ایجاد همدلی بیشتر در بین جامعه و حکومت شد.

وی در پایان با تاکید بر امور هنری از جمله ساخت سریال ققنوس در نیروی هوایی ارتش، گفت: در نیروی هوایی ارتش سوژه‌ها و موارد بسیار زیادی وجود دارد که می‌توان از آنها فیلم‌ها و سریال‌های زیادی ساخت که قطعا با استقبال عمومی مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha