چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
13

حوزه / سردار شفائی گفت: امروز فضای مجازی که بسیار گسترده در سطح جهان انتشار پیدا کرده، بستری مناسب برای بازنشر مفاهیم ارزشمند اسلامی است و کمکی بزرگ برای در زمینه تعلیم و تربیت می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زاهدان، سردار احمد شفائی در دیدار با مولانا طیب ملازئی از علمای اهل سنت شهرستان ایرانشهر، اظهار داشت: باید در زمینه تعلیم و تربیت و تبیین آموزه‌های دینی بیش از پیش بکوشیم، چرا که آینده اسلام و موفقیت در این عرصه نیازمند فعالیت مضاعف علما، معلمین و اساتید است.

وی افزود: به لطف الهی ظرفیت استان سیستان و بلوچستان در رابطه با معالم دینی بسیار ویژه بوده و همین ظرفیت موجب شده تا در برخی مضامین، مانند حفظ قرآن کریم، بتوانیم قطبی مهم در کشور و منطقه باشیم.

فرمانده سپاه استان سیستان و بلوچستان گفت: امروز فضای مجازی که بسیار گسترده در سطح جهان انتشار پیدا کرده، بستری مناسب برای بازنشر مفاهیم ارزشمند اسلامی است و کمکی بزرگ برای در زمینه تعلیم و تربیت می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: تربیت عالمان دینی که عامل به آن نیز باشند در جامعه بسیار تأثیرگذار خواهد بود و رهبر معظم انقلاب نیز بر این مساله به طور خاص تأکید دارند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha