چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
سلیمانی

حوزه/ سردار سلیمانی با توجه به نقش مهم رسانه در این عرصه ها گفت: رسانه در واقع روایت گر این عظمت هاست، رسانه این روایت ها را با دقت و هوشمندی و با استفاده از ابزارهای فناورانه و بروز شده منتقل می‌کند و این رسالت رسانه بوده است که در تمام دوره ها و دوران دفاع مقدس تاکنون بر دوش داشته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان ، سردار غلامرضا سلیمانی ظهر امروز در یادواره ملی ۳۳۳ شهدای رسانه کشور و شهدای مظلوم خبرنگار غزه به میزبانی استان اصفهان و در شهرستان شاهین شهر تالار شیخ بهایی بیان کرد: این جلسه مربوط است به پاسداشت شهدای رسانه که با این هدف برگزار شده است برای اینکه رسانه ها روایت کنند با زبان هنر آن چیزی که در طول این ۴۵ سال اتفاق افتاده است.

وی در ادامه با اشاره به استحکام و عظمت جمهوری اسلامی گفت: ملت ایران به رهبری امام خمینی و توسط ملت ایران به پیروزی رسید و فداکاری هایی که ملت ایران در انقلاب اسلامی انجام داد،لذا اگر در جهاد تبیین به این زوایا بپردازیم به عظمت و درستی راهی که انقلاب اسلامی انتخاب کرد و پیمود و پیامدهای آن پی خواهیم برد که در آن نقاط عطفی وجود دارد.
سردار سلیمانی خاطر نشان کرد: این نقاط عطف که در تاریخ بشری وجود دارد،گاهی بشر را به سمت تعالی و اهداف بلند می‌رساند و گاهی این نقطه عطف دستاویزی می‌شود که دولتمردان و صاحبان و افراد قدرت و سلطه جهان را به سمتی ببرد که در جهت منافع مستکبران باشد.
وی در ادامه به جدایی دین از سیاست اشاره کرد و گفت: خروجی نهایی این پدیده به وجود آمدن صهیونیست و جمعیت اندک نژاد پرستی بود که میخواست بر تمام قدرت های عالم حاکم شوند، در حالیکه قرآن برای هدایت بشر نازل شد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: انقلاب اسلامی نقطه مقابل آن پدیده قرار گرفت و با پیشرفت های فناورانه خود مقابل کسانی که حقوق بشر وحقوق انسان ها را در دنیا تضعیف کردند، ایستاد.

سردارسلیمانی با اشاره‌ به گام دوم انقلاب افزود: دولت اسلامی،جامعه پردازی و تمدن نوین اسلامی بستر و زمینه را برای ظهور خورشید عظمی ولایت تحقق پیدا خواهد کرد تا ظهور حضرت مهدی عج و حکومت جهانی آن حضرت در دنیا سایه گستر شودو انقلاب اسلامی نقطه عطف این حرکت بود و تاثیرات کوتاه مدت انقلاب اسلامی عمیق تر از هر پدیده دیگر بوده است و با پیروزی انقلاب ما وارد یک دوره تحولی شده ایم‌.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای اولین بار در طول تاریخ بشر به جز مقطعی در صدر اسلام آرمانی که همه‌ ائمه دنبالشان بودند را عرضه کرد، ملت بزرگ ایران با الگویی که امام راحل عرضه کرده بود با مردم سالاری و جمهوری اسلامی در همه دوره هایی چون کودتاها، جنگ های مسلحانه، دخالت های نظامی، تجاوز های گسترده، در میدان فداکاری آمد و بی نظیرترین و تاثیر گزارترین فداکاری ها را با تقدیم شهدا، جانبازان و رزمندگان فداکار انجام داد تا این آرمان ها پایدار بماند.
سردار سلیمانی با توجه به نقش مهم رسانه در این عرصه ها ابراز کرد: رسانه در واقع روایت گر این عظمت هاست، رسانه این روایت ها را با دقت و هوشمندی و با استفاده از ابزارهای فناورانه و بروز شده منتقل می‌کند و این رسالت رسانه بوده است که در تمام دوره ها و دوران دفاع مقدس تاکنون بر دوش داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha