سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
مهدی طائب

حوزه/ فرمانده قرارگاه عمار تاکید کرد: گفتمان و حماسه شهید رئیسی باید زنده نگه داشته شود و نه تنها نباید بگذاریم مردم از این حماسه خارج شوند بلکه مردم را فدایی برای این حماسه، نگهداریم تا مسیر و راه این شهید والامقام با اقتدار ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب شامگاه جمعه در همایش "جهاد تبیین" با موضع "بایسته‌های انتخابات ۱۴۰۳" در جمع روحانیان منطقه کاشان، با توجه به برگزاری مناظره‌های انتخاباتی که در پیش روی ملت شریف ایران، گفت: در این مناظره‌ها نباید تنش ایجاد شود و مردم بگویند اینها با خودشان دعوا دارند، به چه کسی رای بدهیم؟

وی با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری افراد واجد شرایط در پای صندوق‌های رای، پیش‌بینی کرد به احتمال ۸۰ درصد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران به دور دوم کشیده شود و آرای مردم بیش از ۵۰ درصد شود، یعنی حدود ۳۲ میلیون نفر شرکت کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به نظرسنجی‌های انجام شده، تصریح کرد: نظرسنجی‌ها بیانگر آن است که هیچکدام از نامزدها نمی‌توانند یک مرتبه ۱۵میلیون رأی را به خود اختصاص بدهند.

وی با ارج نهادن به خدمات شهید رئیسی، گفت: شهادت این عالم مجاهد نه تنها ایران اسلامی بلکه جهان را به نقطه ظهور رساند به گونه‌ای که ۲۵ درصد از جمعیت جهان با مردم ایران ابراز همدردی کردند.

فرمانده قرارگاه عمار خاطرنشان کرد: مردم برای تشییع پیکر مطهر شهید رئیسی، مانند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به خیابان‌ها آمدند.

به گفته وی، شهید جمهور سیدابراهیم رئیسی بدون توجه به هجمه دیگران فقط برای مردم خدمت می‌کرد و هرگز در مقابل این هجمه‌ها به کسی حمله نمی‌کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بر اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور از دهه ۷۰ به تمامی روسای جمهور تاکید فرمودند، یادآور شد: به جزء شهید ‌آیت‌الله رئیسی هیچکدام از رئیسان جمهور اسبق به دستور رهبر فرزانه انقلاب توجه نکردند.

همایش جهاد تبیین با موضع بایسته‌های انتخابات ۱۴۰۳ویژه مبلغان و مبلغات خواهر و برادر حوزوی و ائمه جماعات منطقه کاشان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان که با ذکر مصیبت شهادت امام محمد باقر (ع) همراه بود، توسط مدیریت حوزه علمیه منطقه کاشان در کانون الزهرا (س) این شهر برگزار شد.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت سیدابراهیم رئیسی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور، جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha