سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
تصاویر  / اجلاسیه بزرگ مبلغین استان همدان

حوزه/ امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه امروز نیاز به مدیری داریم که توانایی مدیریت در دوران تحریم را داشته باشد، گفت: در زمانی که خرمشهر مورد هجمه قرار گرفت، مدیر نمی‌تواند منتظر نامه نگاری باشد بلکه باید سریعا اقدام کند مگر نه شهر سقوط می‌کند، بنابراین امروز نیز در نبرد اقتصادی، مدیریت‌ها باید متناسب با شرایط موجود باشد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی روز گذشته در اجلاسیه بزرگ مبلغین استان همدان، با تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات روحانیون در عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات سال گذشته، اظهار داشت: پس از شهادت شهدای خدمت شرایطی در عرصه تقویت سرمایه اجتماعی شکل گرفت که امروز در کنار حفظ این سرمایه، وظیفه ما تقویت و استمرار این روند است.

وی با اشاره به روایتی از پیامبر گرامی اسلام(ص) مبنی بر اینکه هیچ بلایی نیست مگر آنکه در باطنش نعمت الهی نهفته باشد، گفت: شهید رئیسی توانسته بود گفتمان مقاومت را به خوبی در جامعه و در منطقه تبیین کند و در مسیر افزایش سرمایه اجتماعی اقدامات خوبی را انجام داد.

امام جمعه همدان، با تأکید بر اینکه اگر کسی با نحوه اداره کشور آشنا باشد به سادگی در تبلیغات انتخاباتی هر وعده‌ای را نمی‌دهد، اظهار کرد: گاهی از موارد این افراد به ظرفیت‌های مدیریتی خودشان نگاه می‌کنند، نه واقعیت‌های میدانی و ساختارهای موجود.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور باید با سازمان‌ها، ساختارها و پیچیدگی‌های خاص موجود آشنا باشد، گفت: متاسفانه در بعضی مواقع که با مشکلاتی روبرو می‌شویم، با ساختارهایی مواجهیم که به شدت کُندی ایجاد می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با اشاره به اینکه در انتخاب اصلح، واقعیت‌های میدانی و اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: اگر جامعه را به درستی نشناسیم و ارتباط دقیقی با قشر خاکستری برقرار نکنیم، نمی‌توان روایت‌های درستی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در فضای انتخابات باید مراقب تخریب‌ها بود و اجازه ندهیم برای دنیای دیگران، آخرت انسان خراب شود.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، با تأکید بر اینکه امروز نیاز به مدیری داریم که توانایی مدیریت در دوران تحریم را داشته باشد، گفت: در زمانی که خرمشهر مورد هجمه قرار گرفت، مدیر نمی‌تواند منتظر نامه نگاری باشد بلکه باید سریعا اقدام کند مگر نه شهر سقوط می‌کند، بنابراین امروز نیز در نبرد اقتصادی، مدیریت‌ها باید متناسب با شرایط موجود باشد.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت‌الله طه‌محمدی، با بیان اینکه امام جمعه فقید همدان، زحمات و خدمات فراوانی برای استان کشید، ابراز کرد: باید از حضور پرشور روحانیون در مراسم تشییع پیکر آیت الله طه‌محمدی تشکر کنم.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: امیدواریم در مقابل مجاهدت‌های خالصانه مرحوم آیت الله طه‌محمدی، خداوند بهترین اجرها را به وی عنایت کند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha