چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ |۱۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 17, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: تعظیم مرحوم آیت الله طه‌محمدی، تعظیم خدمتگزاران، تعظیم علم، فلسفه و خدماتی است که سالیان سال برای مردم و نظام مقدس اسلامی انجام داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم چهلم مرحوم آیت الله طه‌محمدی(ره)، اظهار داشت: باید از فرزندان مرحوم آیت الله طه‌محمدی که با خاکسپاری امام جمعه فقید همدان، در این شهر موافقت کردند، تقدیر کنیم.

وی با بیان اینکه حضور مزار امام جمعه فقید همدان، در باغ بهشت همدان سبب هویت بخشی در منطقه می‌شود، خاطرنشان کرد: روزانه بسیاری از مردم به زیارت مزار مرحوم آیت الله طه‌محمدی می‌روند.

امام جمعه همدان، از همراهی همه مسئولان و مردم در برگزاری مراسم‌های ارتحال آیت الله طه‌محمدی تقدیر کرد و گفت: مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم آیت الله طه‌محمدی باید در حد و شأن وی برگزار شود.

وی تصریح کرد: تعظیم مرحوم آیت الله طه‌محمدی، تعظیم خدمتگزاران، تعظیم علم، فلسفه و خدماتی است که سالیان سال برای مردم و نظام مقدس اسلامی انجام داده است.

در شروع این مراسم نیز فرزندان آیت الله طه‌محمدی از همراهی‌ها و همدردی نماینده ولی فقیه در استان همدان، در دوران درمان و در ایام ارتحال آیت الله محمدی تقدیر کردند.

گفتنی است در این مراسم مقرر شد مراسم چهلمین روز درگذشت آیت الله طه‌محمدی در ۲۸ تیرماه عصر روز سوم عاشورا در حسینیه شهدای باغ بهشت همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha