چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ |۱۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 17, 2024
نرجسانه

حوزه/ مسئول مجموعه نرجسانه گفت: اجتماع بزرگ دخترانه "بنات‌الحسین علیه‌السلام" به همت مجموعه نرجسانه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، محدثه حیدری جوان، مسئول مجموعه نرجسانه ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اجتماع بزرگ دخترانه "بنات‌الحسین علیه‌السلام" به همت مجموعه نرجسانه هم‌زمان با روز هشتم محرم در حسینیه ثارالله سپاه انصارالحسین علیه‌السلام همدان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه مذکور مختص دختران سنین ۱۲ تا ۳۰ سال است که برای سومین سال که هر ساله در روز ششم محرم برگزار می‌شود به دلیل همزمانی مراسم روز شیرخوارگان در نخستین جمعه محرم با ششم محرم در روز یکشنبه ۲۴ تیرماه برگزار می‌شود.

مسئول مجموعه نرجسانه با بیان اینکه سخنران برنامه مذکور حجت‌الاسلام رضاپور از استان مازندران است، گفت: هر ساله ۱۰ روز نخست محرم در حسینیه ثارالله سپاه انصارالحسین علیه‌السلام مراسم عزاداری و روضه سیدالشهدا علیه‌السلام مختص بانوان برگزار می‌شود که روز ششم ویژه برنامه مختص دختران است.

وی با بیان اینکه در هیأت نرجسانه، به طور ویژه و خاص کار تربیتی انجام می‌شود و تمام برنامه‌ها به صورت ثبت نامی است و عمومی نیست, افزود: در این هیأت دختران باید ثبت نام کنند و تمامی برنامه‌های کلی ما در بحث نرجسانه حدود ۱۰۰۰ نفر مخاطب ثبت نامی به صورت ثابت داریم.

حیدری جوان عنوان کرد: نرجسانه یک الگوی تمام و کمالی برای مجموعه‌هایی است که با دختران دارند کار می‌کنند و خوشبختانه در کشور کانون توجه قرار گرفته چراکه این هیأت کار تربیتی به صورت قوی انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha