چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ |۱۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 17, 2024
تصاویر / مراسم شیرخوارگان حسینی در مصلی ارومیه (2)

حوزه/ مراسم شیرخوارگان حسینی که هر سال در اولین جمعه محرم الحرام با حضور مادران حسینی و نونهالان و کودکان حسینی در بیش از ۴۵ کشور جهان برگزار می شود، در بیش از ۱۰۰ نقطه آذربایجان غربی؛ در مصلاها، مساجد، امامزاده ها  و حسینیه ها و تکیه ها امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، مراسم شیرخوارگان حسینی در شهر های مختلف آذربایجان غربی امروز همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

این مراسم که هر سال در اولین جمعه محرم الحرام با حضور مادران حسینی و نونهالان و کودکان حسینی در بیش از ۴۵ کشور جهان برگزار می شود در بیش از ۱۰۰ نقطه آذربایجان غربی؛ در مصلاها، مساجد، امامزاده ها و حسینیه ها و تکیه ها امروز برگزار و از ۱۶ نقطه استان به صورت زنده از شبکه استانی آذربایجان غربی پخش شد.

با توجه به اتفاقات غزه و قتل عام کودکان فلسطینی به دست رژیم کودک کش صهیونیستی و ایادی استکبار، مراسم امسال شیرخوارگاه حضرت علی اصغر(ع) در سراسر استان به یاد کودکان مظلوم و شهید غزه برگزار شد و عزاداران و مادران حسینی ضمن عزاداری برای حضرت علی اصغر (ع) با کودکان و مادران غزه و فلسطینی ابراز همدردی کردند.

در این مراسمات مادران به همراه کودکان شیرخوار خود با لباس، روسری و پیشانی‌بند به رنگ سبز حضور یافته بودند که بخش مهمی از این پیراهن ها توسط مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) در استان توضیح شده بود و شرکت‌کنندگان گهواره نمادین حضرت علی اصغر (ع) را در مجلس می‌گردانند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha