دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
1

حوزه/معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: دولت سیزدهم و در رأس آن شهید رئیسی اعتقاد و اهتمام زیادی نسبت به تکمیل زیرساخت‌های اربعین داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، سیدمجید میراحمدی معاون وزیر و رئیس ستاد اربعین کشور طی سخنانی در جلسه ستاد اربعین‌حسینی استان ایلام با اشاره به این که حقیقتاً بخش مهمی از بار و زحمات مربوط به اربعین حسینی در داخل کشور بر دوش ستاد اربعین استان ایلام است، ابراز داشت: به هر حال بیش از ۵۰ درصد تردد زوار اربعین حسینی از این استان صورت می‌گیرد و بدین وسیله از استاندار محترم و همه اعضای ستاد اربعین استان تشکر می کنم

وی با تأکید بر این‌که فرماندهی اربعین در استان با استاندار ایلام است، افزود: هر امکاناتی که برای برگزاری کنگره اربعین وارد استان می‌شود باید با اطلاع و هماهنگی استاندار ذخیره‌سازی، مصرف و مدیریت شود.

رئیس ستاد اربعین کشور از تأمین اعتبار پروژه‌های اولویت‌دار اربعین‌حسینی در ایلام خبر داد و گفت: روشنایی کمربندی غربی مهران، محصور کردن مرز به طول ۳۰ کیلومتر، تکمیل پل کنجان‌چم، تکمیل شبکه و تصفیه‌خانه فاضلاب مهران، شش‌خطه کردن بزرگ‌راه قدس (حد فاصل پل زائر تا پایانه شهید سلیمانی) و تکمیل ساختمان مرزبانی از پروژه‌های اولویت‌دار اربعین در استان ایلام است که در مدت زمان باقی‌مانده تا اربعین، تأمین اعتبار خواهند شد.

وی همچنین بیان داشت: از ظرفیت واقعی ناوگان حمل و نقل و اتوبوس وزارت‌خانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی در اربعین‌حسینی استفاده خواهد شد و نرخ مصوب کرایه اتوبوس از اول ماه صفر اعلام می‌شود.

میراحمدی با اشاره به خدمات شهید آیت‌الله رئیسی و این که تأمین زیرساخت های اربعین از دغدغه های جدی ایشان بود، گفت: شهید رئیسی مردم را امیدوار کرد که نظام می‌تواند با داشتن مدیران جهادی، مردمی و کاربلد کارگشای مشکلات مردم باشد.

وی تأکید کرد: شهادت رئیسی نیز جریان خدمت را شتاب بخشید و حماسه عظیمی در کشور ایجاد شد به نحوی که مردم در طیف‌ها و جریانات سیاسی مختلف همگی به ادامه مشی شهید جمهور توسط رئیس‌جمهور آینده تاکید کرده و به کسی رأی می‌دهند که از جنس ایشان باشد. شهید رئیسی نیز مثل شهید بهشتی تحول عمیقی در مردم ما و جهت‌گیری‌های سیاسی جامعه ایجاد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha