دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ |۲۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 26, 2024
قربانی

حوزه/ مشاور رییس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: روحیه جهاد و شهادت طلبی از عوامل اقتدارآمیز ملت بزرگ ایران است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، سردار مرتضی قربانی در همایش پیشکسوتان صبر و ایثار لشکر ۲۵ کربلای استان مازندران با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ابراز داشت: رزمندگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت تحت هدایت امام راحل در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند و از این آب و خاک دفاع کرده و حافظ ارزش های اسلامی و ملی ما بودند.

وی با بیان اینکه کار انقلاب هنوز تمام نشده است، افزود: انقلاب ما در جهان اسلام نفوذ کرده و مردم جهان در حال یافتن حقیقت هستند، حقیقت انقلاب اسلامی، حقیقت محمد(ص) و آل محمد(ص) است.

وی با تأکید بر این که دفاع از کشور، انقلاب و مردم وظیفه شرعی و الهی و دین شهدا بر گردن ماست، گفت: از جمله اصلی ترین عوامل اقتدار ایران بزرگ، وجود روحیه ایثار و شهادت طلبی و جهاد در راه خداست.

قربانی همچنین بیان داشت: شهدا و رزمندگان همیشه پیروز در هشت سال دفاع مقدس با تکیه بر روحیه جهاد و شهادت‌طلبی در برابر دشمنان ایستادگی کردند و قطعاً شایسته تکریم هستند.

یادگار هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: لشکر ۲۵ کربلا خط شکنان و خط نگهداران پیشکسوتان صبرو ایثار هستند که قهرمانانه وجبی از خاک وطن را در اختیار دشمن قرار ندادند.

وی تاکید کرد: پایه و اساس فرماندهی بسیاری از سرداران اسلام مانند سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی در لشکر ۲۵ کربلا بسته شد و در عملیات‌های مختلف سرافرازانه شرکت کردند و بدانیم خط شکن و خط نگه دارتنها برای فاو نبود و اکنون نیز باید همه ما خط نفاق و خط ضد ولایت فقیه را بشکنیم و خط امام، رهبر و جبهه شهدا را حفظ کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha