یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
تصاویر/ اقامه نماز جمعه شهرستان نقده

حوزه/ حجت الاسلام فصیح نیا گفت: مشارکت حداکثری مهمترین اولویت است و این مسئله بیشتر اقتدار ملی را افزایش می‌دهد و تقویت قدرت نرم ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام حسین فصیح نیا امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان نقده که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: بخیل به نفس بودن حقیقت کرم و بخشندگی است انسان باید به نفس خود بخیل باشد به مسائلی که حلال نیست بخیل بودن سفارش اهل بیت است.

وی ادامه داد: ولایت بزرگترین نعمت است که خداوند متعال به ما داده است و در قیامت از نعمت ولایت سوال خواهد شد و ولایت فقیه استمرار مسیر ولایت ائمه در زمان غیبت است.

امام جمعه نقده تصریح کرد: مشارکت حداکثری مهمترین اولویت است مشارکت بیشتر اقتدار ملی را افزایش می‌دهد تقویت قدرت نرم ایران است ، مطالبات ما زیاد است اما اقتدار ملی و قدرت نرم کشور در جامعه بین الملی برای ما مهمتر است و از طرفی انتخاب اصلح خیلی مهم است باید منویات رهبری در خصوص انتخاب اصلح را در نظر گرفت و شخص مناسب و اصلح را انتخاب کنیم.

وی با اشاره به در پیش بودن روز عرفه و عید قربان ادامه داد: این روزها روز توبه و نیایش است و اشخاصی که نتوانسته اند از ماه مبارک رمضان و شب های قدر فیض ببرند روز عرفه و عید قربان فرصت جبران فراهم و می توانیم بیشتر به خداوند نزدیک شویم ، این روزها روز امتحان الهی است که امتحان حضرت ابراهیم نشانه بزرگ امتحان الهی است و باید از آن درس بگیریم .

حجت الاسلام فصیح نیا با اشاره به ذبح و قربانی گفت : افرادی که توانایی مالی دارند در این امر الهی شرکت کنند تا فقرا فراموش نشوند و با ذبح قربانی کمک حال فقرا شوند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha