سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
کد خبر: 1164191
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
خنداب

حوزه/ امام جمعه شهرستان خنداب گفت: شرکت در انتخابات وظیفه همه مردم است، همانطور که حرکت و قیام برای خدا و اسلام واجب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، حجت الاسلام محمد صفاهانی، امام جمعه شهرستان خنداب در نشست بصیرتی سیاسی که به صورت مجازی و به مناسبت ایام انتخابات برگزار شد، تصریح کرد: خداوند در قرآن کریم می فرمایند: آینده و سرنوشت هیچ قومی تغییر نمی کند مگر اینکه آن قوم خود حرکتی انجام بدهد که آینده اش تغییر کند.

وی گفت: این آیه قرآن مصداق تغییر فرهنگ عمومی و تغییر آینده نظام اسلامی و تقویت آن است.

امام جمعه شهرستان خنداب افزود: امام راحل (رحمه الله علیه) در خاطرات خود می نویسند که: خداوند به پیامبر اکرم(صل الله علیه و آله و سلم) می فرماید: برای خدا قیام کن یک نفر یک نفر یا دو نفر دو نفر.

حجت الاسلام صفاهانی در ادامه گفت: شرکت در انتخابات وظیفه همه مردم است همان طور که حرکت و قیام برای خدا و اسلام واجب است.

وی خاطرنشان کرد: امام خامنه ای(مدظله العالی) می فرمایند: انتخابات حق و وظیفه ی مردم است یک وظیفه ی اخلاقی، اجتماعی، سیاسی و ملی است.

حجت الاسلام صفاهانی در ادامه به ثمرات مشارکت مردم در انتخابات پرداخت و اظهار کرد: انتخابات نماد «مردم سالاری دینی»، «تضمین کننده انقلاب و نظام اسلامی»، «باعث تقویت و حفظ نظام اسلامی»، «قوت قلب همه ملت های اسلامی» و «ناامیدی دشمنان از آینده ایران» است.

وی در پایان گفت: وظیفه ما این است که در انتخابات شرکت کنیم و ادای مسئولیت کنیم زیرا شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha