یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
بل

حوزه/ محمدی فشارکی رسانه ها را نبض کشور، شهرها و استان ها دانست و افزود: رسانه ها به دلیل ارتباط با اقشار مختلف جامعه در آگاهی با مشکلات نسبت به مسئولان یک قدم جلوتر و پیشگام هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، محمدی فشارکی شب گذشته در نخستین نشست صمیمی با خبرنگاران ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیرخم اظهار داشت: مسئولان باید از خبرنگاران برای انجام ماموریت های محوله در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بهره مند شوند.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با بیان اینکه از خداوند متعال می خواهیم این توفیق را بدهد تا از لحظه لحظه روز بسیار ارزشمند عرفه بهره مند شویم گفت: در کنار مناسبت های فرخنده و ارزشمند اعیاد، واقعه و ضایعه ای که با شهادت رئیس جمهور خدوم، پرتلاش و خستگی ناپذیرمان حجت الاسلام والمسلمین رئیسی باعث شد تا انتخابات زودهنگام و شرایط پیش بینی نشده را شاهدباشیم.

محمدی فشارکی از پیش بینی۲۶۲ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان کاشان خبرداد و افزود: از این تعداد ۲۱۶ شعبه مربوط به کاشان، ۱۶ شعبه بخش برزک ،۱۵ شعبه بخش نیاسر و ۱۵ شعبه مربوط به بخش قمصرمی باشد.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با بیان اینکه هیچ گونه خللی نباید در فرایند خدمت رسانی به مردم به خاطر واقعه تاسف بار شهدای خدمت بوجود بیاید یادآور شد: به دلیل مسئولیتی که به عهده دارم تمام توان خودم را در عملی نمودن چهار راهبرد سلامت ، مشارکت ، رقابت و امنیتی که مقام معظم رهبری در برگزاری بیان فرمودند به کارخواهم گرفت.

محمدی فشارکی رسانه ها را نبض کشور، شهرها و استان ها دانست و افزود: رسانه ها به دلیل ارتباط با اقشار مختلف جامعه در آگاهی با مشکلات نسبت به مسئولان یک قدم جلوتر و پیشگام هستند،لذا برگزاری اینگونه نشست هادرجهت آگاهی سریعتر مسئولان در جهت رفع مشکلات مردم و جامعه تاثیرگذاری بیشتری دارد.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان، مشکلات در حوزه صنعت کاشان را ناچیز دانست ، به فعالیت بیش از ۱۲شهرک ، منطقه و ناحیه صنعتی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: براساس شواهد مشکلات بخش صنعت در ستاد تسهیل پیگیری شده است ولی در بحث معادن شهرستان کاشان مشکل داریم.

محمدی فشارکی ضمن قابل قبول بودن بخشی از گلایه مندی های خبرنگاران در سفر وزیر آموزش و پرورش به شهرستان کاشان، به کمبود۵۰ کلاس درس و ۵۰ مدرسه نیازمند تخریب و بازسازی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: طی دو نامه با امضای فرماندار و معینی نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس  شورای اسلامی به پشتوانه خیرین، درخواست ۱۴۸میلیارد تومان اعتبار را از وزیرآموزش و پرورش نمودیم. 

 وی با بیان اینکه کاشان تنها شهرستانی است که خیرین آن علیرغم مشکلات اقتصادی سهم خودشان را در ساخت فضا های آموزشی پرداخت کرده اند تصریح کرد: خیرین شهرستان کاشان بیش از ۳ هزارمیلیارد تومان معادل بودجه شهرداری این شهر پرداخت کرده اند.

محمدی فشارکی ضمن دفاع از عملکرد شهرداری کاشان با بیان اینکه شهرداری واقعا کار می کند و متاسفم چرا نمی تواند عملکرد خودش را به خوبی به مردم انتقال بدهد اظهار داشت : شهرداری کاشان از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر۴۰ هزار تن آسفالت در معابر و خیابان های این شهرکه مردم نسبت به آن به شدت نگران بودند، پخش کرده است.

انتهای پیام./

رسانه ها نبض کشور هستند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha