یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
معین

حوزه/ مدیر روابط ملی و بین الملل حوزه علمیه خراسان از برگزاری نخستین اردوی طلاب زباندان و مستعدان عرصه بین الملل حوزه علمیه خراسان خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین معین، مدیر روابط ملی و بین الملل حوزه علمیه خراسان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، از برگزاری نخستین اردوی طلاب زباندان و مستعدان عرصه بین الملل حوزه علمیه خراسان خبر داد و گفت: در تیرماه ۱۴۰۳ اولین اردوی علمی فرهنگی ویژه طلاب زباندان و مستعدان عرصه بین الملل حوزه علمیه خراسان برگزار می شود.

وی ادامه داد: این اردوی یک روزه در محل مجموعه فرهنگی آموزشی جوادالائمه(علیه السلام) گلبهار و با هدف آشنایی طلاب زباندان با یکدیگر،تبادل تجارب و تقویت راهکارهای تعاون همکاری و هم اندیشی برگزار می شود.

مدیر روابط ملی و بین الملل حوزه علمیه خراسان ابراز امیدواری کرد برگزاری این نوع اردوهای علمی فرهنگی و تبلیغی بتواند ضمن ارج نهادن به جایگاه طلاب مستعد در عرصه های مختلف، زمینه آشنایی و معرفی استعدادها نیز فراهم گردد.

حجت الاسلام و المسلمین معین در پایان ضمن بیان این مطلب که زمان دقیق و جزئیات این اردو متعاقباً اطلاع رسانی می شود خاطر نشان کرد: با توجه به محدودیت پذیرش، طلاب زباندانی که در برنامه های مدیریت روابط بین الملل حضور و مشارکت بیشتری داشته اند در اولیت ثبت خواهند بود.

شایان ذکر است؛ متقاضیان جهت کسب اطلاع بیشتر از اخبار و رویدادهای بین‌الملل حوزه علمیه خراسان اینجا https://eitaa.com/mostaedan کلیک نمایند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha