سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
جوکار نماینده مردم یزد در مجلس

حوزه / جوکار با بیان اینکه فعالیت طلاب و روحانیون به کلاس درس خلاصه نشود، بر تقویت حوزه‌های پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در حوزه علمیه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، نشست هم اندیشی کارگروه طلاب و روحانیون با حضور محمد صالح جوکار نماینده مردم در مجلس برگزار شد.

نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در این نشست اظهار داشت: هدف از تشکیل کارگروه طلاب و روحانیون فعال‌سازی ظرفیت‌های مشورتی برای دستیابی به دیدگاه‌های مختلف، طرح‌ها و پیشنهادات جدید در مسیر حل مسائل و پیشبرد اهداف مورد نظر است.

جوکار افزود: حوزه علمیه و فعالیت طلاب و روحانیون نباید به کلاس درس خلاصه شود و ضروریست زمینه فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی نیز تقویت شود.

وی یادآور شد: پروژه‌ها و فعالیت‌های پژوهشی در سطح استان باید به شکل عادلانه جهت دهی شود و ظرفیت و توانمندی طلاب و روحانیون نیز در این زمینه مورد توجه باشد.

فعالیت طلاب به کلاس درس خلاصه نشود

جوکار ابراز کرد: موضوعات مرتبط با معیشت طلاب در قالب تعاونی و مبتنی بر مردمی سازی اقتصاد و تحقق شعارسال برنامه ریزی و پیگیری شود تا در این زمینه نتایج اجتماعی و اثرگذاری تحقق یابد.

لازم به ذکر است در این نشست موضوعاتی از جمله یکپارچه‌سازی فعالیت‌های فرهنگی، عدالت پژوهشی، ساماندهی موثر موقوفات، نظام وظیفه طلاب، کنترل آسیب‌های اجتماعی با محوریت مساجد، معیشت، مسکن، نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها مطرح و در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha