سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
سبحانی

حوزه/ دوره دانش‌افزایی و توانمندسازی اساتید، طلاب و پژوهشگران حوزه‌ علمیه خراسان با حضور آیت‌الله العظمی سبحانی در محل مدرسه علمیه عالی نواب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، معاونت علمی حوزه علمیه خراسان با همکاری مدرسه علمیه نواب، دوره دانش‌افزایی و توانمندسازی اساتید، طلاب و پژوهشگران حوزه علمیه خراسان را همراه با برنامه‌های متنوع علمی و نشست‌های پژوهشی برگزار می‌کند.

اساتید خواهد و برادر در سطوح ۳، ۲، ۱ طلاب رشته‌های تخصصی، نخبگان و استعدادهای برتر و نیز پژوهشگران حوزه علمیه خراسان می‌توانند در این دوره آموزشی ثبت‌نام نمایند.

در این دوره آیت‌الله العظمی جعفر سبحانی از مراجع تقلید، موضوع «بازخوانی ده مسأله کلامی اختلافی بین نحله‌های کلامی» را، تبیین می‌کنند.

همچنین موضوع «ده مسأله فلسفی مبتنی بر آموزه‌های حکمت متعالیه» توسط حجت‌الاسلام والمسلمین زمانی‌فرد بررسی می‌شود.

در این دوره نشست‌های علمی پژوهشی با حضور اساتید برجسته همچون حجج‌اسلام والمسلمین محمدصفر جبرئیلی، عبدالحمید واسطی، حمیدرضا شاکرین، دکتر علیرضا کهنسال، دکتر محمدعلی وطن دوست، دکتر هادی وکیلی و دکتر جهانگیر مسعودی برگزار خواهد شد.

بهره‌مندی از اساتید برتر کشوری و استانی، صدور گواهی شرکت در دوره از طرف معاونت علمی حوزه علمیه خراسان، محاسبه در سطح بندی اساتید کلام، احتساب ۲ واحد درسی مرتبط با رشته تخصصی برای طلاب رشته‌های تخصصی، حمایت از اساتید شرکت‌کننده در دوره و اسکان و تغذیه برای اساتید و طلاب شهرستانی خواهر و برادر از مزایای شرکت در این دوره اعلام شده است.

این جلسات از شنبه ۲ تیرماه به مدت ۲ هفته در دو شیفت صبح و عصر(جلسات آموزشی ۸ الی ۱۱)(جلسات پژوهشی ۱۵:۳۰ الی ۱۹) در محل مدرسه علمیه عالی نواب برگزار می‌گردد و به شرکت‌کنندگان در این دوره، گواهینامه آموزشی از طرف معاونت علمی حوزه علمیه خراسان و مدرسه علمیه عالی نواب اعطا خواهد شد.

شایان ذکر است، متقاضیان جهت شرکت در این دوره می‌توانند با مراجعه به نشانی https://portal.hozehkh.com/registers نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha