جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
خانم محمد زاده

مسئول گروه جهادی طیبات از برگزاری رویداد تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی ریحانه همزمان با عید قربان در قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، زهرا محمدزاده مسئول گروه جهادی طیبات عصر امروز در نشست خبری رویداد تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی ریحانه گفت: گروه جهادی طیبات به مدت ۳ سال مشغول فعالیت است و یکی از فعالیت های تخصصی ما برگزاری رویداد پوشاک است

وی ادامه داد: گروه جهادی طیبات در زمینه برگزاری دوره و همایش های علمی و پژوهشی فعالیت دارد و رصد و کار و تحقیق و پژوهش های لازم را در این زمینه انجام می دهد.

محمدزاده تصریح کرد: دومین رویداد تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی ریحانه از روز دوشنبه۲۸ خرداد همزمان با عیدقربان تا اول تیر از ساعت ۱۶ الی ۲۳ در مجتمع امام خمینی برگزار می شود.

مسئول گروه جهادی طیبات با اشاره به تعداد غرفه های نمایشگاه گفت:۶۰ الی ۷۰ غرفه در این رویداد تخصصی برپا می شود، با غرفه داران صحبت شده که بهترین پوشاک و بالاترین طراحی و دوخت را در این رویداد عرضه کنند.

محمدزاده تصریح کرد: رویداد در راستای رصد بازار برگزار می شود و بانوانی که در این رویداد حضور پیدا می کنند به صورت حرفه ای و اغلب در منزل خود دوخت را انجام می دهند.

مسئول گروه جهادی طیبات یکی از مشکلات گروه جهادی طیبات را عدم حمایت ارگان های استان دانست و افزود: گروه جهادی طیبات نیازمند حمایت های لازم برای اجرای فعالیت و برنامه های خود است بویژه در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و لباس ایرانی اسلامی که برای نهادینه سازی نیازمند هزینه است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha