چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
کد خبر: 1164582
۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹
کوهدشت

حوزه/ امام جمعه موقت کوهدشت گفت: عید قربان مظهر و نماد بندگی و روز غلبه و رهایی از نفس خویش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام محمدرضا سبحانی امام جمعه موقت کوهدشت امروز در خطبه‌های نماز عید سعید قربان، اظهار داشت: عید قربان مظهر و نماد بندگی و روز غلبه و رهایی از نفس خویش است.

وی ضمن تأکید بر ترویج فرهنگ زکات در جامعه، افزود: کشاورزان شهرستان، نسبت به پرداخت زکات اقدام کنند، زیرا این کار موجب برکت در مال و شادی و کمک به فقرا می‌شود.

امام جمعه موقت کوهدشت عنوان کرد: عید سعید قربان، روز دعا و مناجات، آمرزش گناهان و تقرب به محضر پروردگار متعال بوده و دارای برکتی عظیم است.

وی با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیشرو، تصریح کرد: انتخابات پرشور موجب اقتدار و امنیت بیشتر در کشور خواهد شد و از مراحل مهم انقلاب و کشور به شمار می‌رود.

امام‌ جمعه موقت کوهدشت، خطاب به برخی طرفداران کاندیداهای ریاست جمهوری، گفت: تخریب کاندیداهایی که از سوی شورای نگهبان که مرجعی آگاه بوده و از ارکان مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی و مورد تأکید مقام معظم رهبری است تائید شده‌اند، خلاف قانون به شمار می‌رود و باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کرد.

حجت الاسلام سبحاتی اظهار کرد: مردم باید با تحقیق و تشخیص و با حضور در انتخابات، فرد اصلح را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha