پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
یادواره شهدای جامعه اطلاعاتی استان همدان

حوزه/ دبیر یادواره شهدای جامعه اطلاعاتی استان همدان گفت: نخستین یادواره شهدای جامعه اطلاعاتی استان همدان در روز پنجشنبه هفته جاری در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور مسئولین استانی برگزار می‌شود.

دبیر یادواره شهدای جامعه اطلاعاتی استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در این استان اظهار کرد: نخستین یادواره شهدای جامعه اطلاعاتی استان همدان در روز پنجشنبه هفته جاری در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور مسئولین استانی و سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان همدان و روایت‌گری مسئول مؤسسه تفحص شهدا مبرگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همان طور که جهاد، رشادت و شهادت، سبب عزت مسلمانان می‏شود، سرباز زدن از جهاد و شهادت، سبب سلطه دشمنان کینه توز بر اسلام و مسلمانان می‏گردد.

دبیر یادواره شهدای جامعه اطلاعاتی استان همدان اذعان کرد: با گسترش فرهنگ جهاد و شهادت‏طلبی، لرزه بر اندام دشمنان می‏افتد و آنها را از نفوذ در دژهای اسلام، مأیوس و ناامید می‏کند و چه بسیار پر برکت است برای مسلمانان و چه وحشتناک است برای دشمنان اسلام.

وی تأکید کرد: برگزاری یادواره ۱۵۱ شهید جامعه اطلاعاتی استان همدان به عنوان بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی سال ۱۴۰۳ می‌باشد که فضای استان را به شمیم خوش ایثار و شهادت معطر ساخته و یاد و نام شهدا را در اذهان مردم ولایت مدار و قدرشناس استان همدان پررنگ‌تر نموده است .

این مقام مسئول تصریح کرد: به یقین برگزاری یادواره شهدای جامعه اطلاعاتی استان همدان ، اقدامی ارزشمند، مؤثر و شایسته و بایسته قدردانی و شکرگزاری است؛ چراکه توسعه و ترویج فرهنگ ناب ایثار و شهادت، در آشنایی نسل جوان و نوجوان با رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدای والامقام و الگوگیری از هدف و پیام شهدا و همچنین سیره و روش زندگانی آن عزیزان، نقش بسزایی خواهد داشت .

وی اذعان کرد: اینجانب ضمن تعظیم در برابر ارزش والا و جایگاه معنوی و بی بدیل شهیدان والامقام انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم و نیز مدافع نظم و امنیت وطن، به ویژه هشت هزار شهید عزیز و گلگون کفن استان شهیدپرور همدان و ارج نهادن به شکیبایی و استقامت خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، از درگاه خداوند سبحان توفیقات همگان را در پاسداری و صیانت از خون شهیدان، پیمودن راه این بزرگواران، حفظ آرمان‌های آنان و گسترش فرهنگ ناب ایثار و مقاومت و انتقال آن به نسل‌های جدید مسئلت می‌نمایم .

برگزاری نخستین یادواره ۱۵۱ شهید جامعه اطلاعاتی استان همدان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha