پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: هر ایرانی باید در انتخابات پیش رو احساس تکلیف ملی و مذهبی نماید زیرا قهر با صندوق‌های رای نه تنها هیچ مشکل و گره‌ای از از مسائل کشور را باز نمی‌کند بلکه به نوعی ریختن آب در آسیاب دشمنان قسم خورده این نظام و ملت خواهد بود.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان ضمن تبریک اعیاد قربان و همچنین در پیش بودن عید سعید غدیر خم و با اشاره به انتخابات اظهار داشت: همه ما باید در این رویداد نقش خود را به خوبی ایفا نماییم.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار عنوان داشت: انتخابات ریاست جمهوری امسال نسبت به ادوار گذشته از بسیاری جهات حساس و استراتژیک باشد به نحوی که بسیاری از رسانه‌های بیگانه لحظه به لحظه اخبار این انتخابات را رصد می‌کنند که این نشان می‌دهد امروز ایران اسلامی در جایگاهی والا در معادلات سیاسی جهان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه انتخاب اصلح می‌تواند اقتدار و قدرت این نظام اسلامی را بیش از پیش ارتقا دهد، گفت: انتخاب رئیس جمهوری قوی و مردمی و با علم و آگاهی می‌تواند زمینه‌ای برای اقتدار هرچه بیشتر ایران اسلامی در این برهه زمانی باشد.

حجت الاسلام محمودی یادآور شد: در این بین برخی از افراد متاسفانه به نوعی در بحث انتخابات منفعل عمل می‌کنند و در این موضوع، موضعی خنثی پیش گرفتند که همین موضع‌گیری آنان به سود دشمنان این ملت و نظام می‌باشد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار یادآور شد: هر ایرانی باید در انتخابات پیش رو احساس تکلیف ملی و مذهبی نماید، زیرا قهر با صندوق‌های رأی نه تنها هیچ مشکل و گره‌ای را از مسائل کشور باز نمی‌کند، بلکه به نوعی ریختن آب در آسیاب دشمنان قسم خورده این نظام و ملت خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • بازنشسته ی معلم ۱۴۰۲ IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    0 0
    مگر در خصوص ما بازنشستگان فرهنگی ۱۴۰۲ به تعهدات خود عمل نموده اید پس از گذشت بیشتر از یکسال تحصیلی هنوز ریالی از پاداش پایان خدمتمان واریز نشده ، چه توقع نابجائی دارید چون دیگر این پاداش با این تورم و بی ارزشی پول ملی بود و نبودش فرقی نمیکند که چه زمانی بپردازید ولی ما در انتخابات شرکت نمیکنیم.