جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
ب

حوزه / معینی آرانی با بیان اینکه مسئولان نسبت به تحقق وعده‌های خود صادق باشند، گفت: قابل قبول نیست، چیزی را که ما به مردم وعده می‌دهیم به آن عمل نکنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، مصطفی معینی آرانی در آیین عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیر همسطح و ایمن سازی سه راه راوند در آزاد راه قم کاشان ضمن گرامی داشت یاد شهدای خدمت، اظهار داشت: مردم کاشان، راوند و همه کسانی که از جاده راوند به طرف مشهداردهال عبور می‌کنند از آغاز عملیات اجرای پل غیر همسطح راوند خوشحال شدند.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، خطاب به مسئولان وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه حافظه مردم قوی است و افراد مراقب باشند تا به وعده خود عمل کنند، گفت: باید با عمل خود در جامعه اعتمادسازی کنیم.

معینی آرانی یادآور شد: هر قولی که مسئولان راه و شهرسازی و استاندار اصفهان برای زمان بهره برداری این پروژه می‌دهند، مردم روی آن حساب می‌کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: اگر این پروژه معارض دارد مسئولان در جهت رفع آن تلاش کنند، چرا که قابل قبول نخواهد بود چیزی را که ما به مردم وعده می‌دهیم به آن عمل نکنیم.

معینی آرانی با بیان اینکه مسئولان نسبت به تحقق وعده‌های خود صادق باشند، خاطرنشان کرد: امیدوارم مردم کاشان، راوند و منطقه در آینده شاهد آثار و برکات این پروژه مهم باشند.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه رفع مشکلات آزاد راه قم، کاشان، اصفهان اورژانسی است، تصریح کرد: بعضی از مشکلات را می‌توان جبران کرد، ولی مشکلات آزاد راه کاشان، قم به دلیل اورژانسی بودن باید در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد تا دیگر شاهد تلفات انسانی و تصادفات در این مسیر نباشیم.

معینی آرانی، با بیان اینکه بنده با همکاری نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس تمام تلاش خودمان را برای اختصاص بودجه در جهت رفع مشکلات این آزاد راه به کار خواهیم گرفت، تصریح کرد: هرکاری که برای منطقه کاشان در توانمان باشد، با کمک یکدیگر انجام خواهیم داد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha