دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
ابراهیمی فر

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا ابراهیمی از سفر حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان به گلستان و پیگیری مسائل مربوط به حوزه علمیه استان گلستان تشکر کرد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گلستان، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا ابراهیمی مدیر حوزه علمیه استان گلستان، در پیامی از سفر حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه به گلستان و پیگیری مسائل مربوط به حوزه علمیه استان تشکر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اکنون که با الطاف و عنایت خداوند متعال سفر پر خیر و برکت حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان مسئول محترم دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه کشور و هیأت همراه به استان گلستان با موفقیت به پایان رسید و فرصت مغتنمی را جهت پیگیری مشکلات و امور مربوط به حوزه علمیه گلستان را فراهم نمود، از جانب مدیریت حوزه علمیه استان، مدیران، اساتید، طلاب ، روحانیون و مبلغان گلستان از حضور ارزشمند مسئول محترم دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه کشور و هیأت همراه صمیمانه تشکر و تقدیر می نمایم.

همچنین جا دارد از همراهی حضرت آیت الله نورمفیدی(حفظه الله) نماینده محترم ولی فقیه در استان، اعضای محترم شورای حوزه علمیه استان، مدیران و کادر اجرایی مدارس علمیه استان و همچنین طلاب ، روحانیون و مبلغان بزرگواری که مسائل و مشکلات موجود و دغدغه های خود را مطرح کردند قدردانی و تشکر نمایم.

به حول و قوه الهی امید است برکات و دستاوردهای این سفر منشأ تحولات ارزشمند و پیشرفت باشد، و مدیریت حوزه و مدارس علمیه استان نیز با توان و انگیزه ای مضاعف در راستای نیل به رسالت خود جهت توسعه و ارتقاء جایگاه حوزه علمیه استان موفق تر از گذشته عمل نماید.

محمدرضا ابراهیمی

مدیر حوزه علمیه استان گلستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha