چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
امام جمعه کاکی

حوزه/ امام جمعه کاکی گفت: دوقطبی حقیقی، دوقطبی انقلابی و غیرانقلابی بوده و است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام حسین حسین پور امام جمعه کاکی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: دوقطبی حقیقی، دوقطبی انقلابی و غیرانقلابی بوده و هست.

وی افزود: این دوقطبی، همان دوقطبی «حق و باطل» است که به صورت‌های «اسلام و کفر»، «ایمان و نفاق»، «نور و ظلمت»، «هدایت و ضلالت»، «صدق وکذب»، «عدل و ظلم»، «عزت و ذلت»، «صلاح و فساد»، «تقوا و فجور»، «رشد و غَیّ»، «معروف و منکر»، «مستضعفین و مستکبرین»، «اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی»، «انقلاب اسلامی و استکبارجهانی»، «مقاومت و تسلیم» و... بروز و ظهور می‌یابد.

امام جمعه کاکی بیان داشت: در مقابل این دوقطبی‌های حقیقی، پدیده دوقطبی‌سازی از عملیات‌های روانی پیچیده جبهه دشمن با هدف تأثیرگذاری و ایجاد انحراف در فکر و اندیشه، محاسبات، اراده و تصمیم، مواضع و رفتار ما است.

حجت الاسلام حسین پور ابراز داشت: ترفند دوقطبی‌سازی، ترفندی دیرینه است و قدمت به تاریخ دوقطبی‌سازی «شیعه و سنی» و «عرب و عجم» در صدر اسلام می‌رسد. دوقطبی‌سازی هنوز از راهبردهای اساسی دشمنان برای مشغول کردن کشورهای اسلامی به «جنگ‌های نیابتی» و «ایجاد زمینه برای ورود و دخالت در امور کشورهای اسلامی» و تأمین امنیت رژیم اشغالگر صهیونیستی و... است.

وی گفت: مسأله غریبه‌ها و نااهل‌ها و نامَحرم‌ها را، اوّل امام مطرح کردند. دشمن در مقابلِ این خطِّ روشن، نام‌های گوناگون و چپ و راست را مطرح می‌کنند. دوقطبی‌سازی بنی‌صدر، موافق و مخالف، دوقطبی‌سازی «چپ و راست»، دوقطبی‌سازی «تندرو و میانه‌رو»، دوقطبی‌سازی «نظام و مردم»، دوقطبی‌سازی «مجلس دولتی و مجلس ضدّدولتی»، دوقطبی‌سازی «موافق مذاکرات و مخالف مذاکرات»، دوقطبی‌سازی «اصول‌گرا و اصلاح‌طلب، دوقطبی‌سازی «تکلیف و نتیجه» و دوقطبی‌سازی «آرمان و واقعیت» از اینگونه موارد است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha