چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
مطیعی

حوزه/ امام جمعه سمنان گفت: القای ادعاهای دروغین برگزاری انتخابات نمایشی در اذهان مردم دسیسه دشمنان برای کاهش مشارکت است و باید هوشیار بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر افزود: منافقان با روش‌های مختلف به دنبال دلسرد کردن مردم از حضور پرشور پای صندوق‌های رای هستند و بصیرت‌افزایی لازمه خنثی‌سازی دسیسه دشمنان است.

وی ادامه داد: شرکت در انتخابات یک وظیفه عبادی و سیاسی است و انتظار می‌رود ملت با شکوه حضور و انتخاب فرد اصلح که ادامه‌دهنده مسیر شهدای خدمت باشد در تعیین سرنوشت کشور سهیم شوند.

امام جمعه سمنان اضافه کرد: حضور پرشور در انتخابات ادامه خلق حماسه شکوه حضور ملت فهیم در عرصه‌های مختلف از جمله آیین تشییع و خاکسپاری شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی گفت: رعایت انصاف در تبلیغ نامزدهای انتخاباتی و پرهیز از تخریب و توهین مورد توجه باشد و برای تحقق این رویکرد بصیرت افزایی و جهاد تبیین مورد توجه باشد.

وی با اشاره به اظهارات حسن نصرالله و ایستادگی جبهه مقاومت در مقابل ظالمان، بیان کرد: شاهد نبرد افسانه‌ای در غزه هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: مدتی است که سخن از تغییر مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان است که انتظار می‌رود تسریع در تعیین و تکلیف این نهاد مهم مورد توجه باشد.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته مبارزه با مواد مخدر، ابراز کرد: کارآفرینی برای بهبودیافتگان از بند اعتیاد اهمیت ویژه‌ای دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با اشاره به پایین آمدن سن اعتیاد افزود: همراهی و هماهنگی بخش‌های مختلف برای مبارزه با این بلای خانمانسوز ضروری است.

وی با اشاره به در پیش‌بودن هفته قوه قضاییه، یاد و خاطره آیت‌الله شهید بهشتی را گرامی داشت.

امام جمعه سمنان با اشاره به در پیش‌بودن مناسبت‌های گرانقدر ماه ذی الحجه از جمله ولادت امام هادی(ع) و جعفر صادق(ع) و عید غدیرخم، بیان کرد: تبریک گفتن مناسبت‌ها، دید و بازدید از یکدیگر و پخش شیرینی و شربت برای زنده نگهداشت این مناسبت‌ها مورد توجه باشد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با گرامیداشت دهه امامت و ولایت، تصریح کرد: بصیرت‌افزایی، عمق بخشی به شناخت ائمه اطهار(ع) در کنار برپایی ایستگاه‌های پذیرایی مدنظر قرار بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha