پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
موسسه عصر

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان اصفهان از برگزاری اولین نشست تخصصی مبلغین تخصصی مبارزه با فرقه‌های ضاله با موسسه فرق و ادیان استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان اصفهان از برگزاری اولین نشست تخصصی مبلغین تخصصی مبارزه با فرقه‌های ضاله با موسسه فرق و ادیان استان خبر داد.

ملیحه فلاحیان بیشه، هدف از برگزاری نشست تخصصی مبلغین تخصصی مبارزه با فرقه‌های ضاله با موسسه فرق و ادیان استان را استفاده، بکارگیری، توانمندسازی گام به گام و تخصصی نیروهای فعال، متعهد و دغدغه‌مند در زمینه مبارزه با فرقه‌های ضاله عنوان کرد.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، در ادامه به ضرورت فعالیت‌های تبیینی و تخصصی تبلیغی مبلغین در زمینه مبارزه با فرقه‌ها اشاره کرد و گفت: جهت فعالیت موثر مبلغان و متخصصان در این امر، تسهیلات لازم در اختیار دانش‌پژوهان و فعالان این عرصه قرار خواهد گرفت و زیرساخت‌های لازم فراهم می‌شود.

فلاحیان بیشه گفت: در این نشست مقرر شد، مبلغین جهت فعالیت در مناطق فعالیت فرقه‌ها تحت عنوان کانون دانش‌آموختگان ساماندهی شوند، مبلغین در قرارگاه‌های فرهنگی مدارس عضویت داشته باشند، نسبت به مطالعه و افزایش سطح آگاهی در زمینه فعالیت فرقه‌ها اهتمام ورزند و گرایشات مردم برای انجام فعالیت‌های موثرتر مورد بررسی قرار گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نیازی، رئیس موسسه ادیان و فرق عصر در این نشست با اشاره به فعالیت فرقه‌های ضاله در برخی مناطق استان، بر ضرورت کار مبلغین در این خصوص تاکید کرد.

گفتنی است: تقسیم مبلغین جهت فعالیت در مناطق فعالیت فرقه‌ها، عضویت در قرارگاه‌های فرهنگی مدارس، جدیت در مطالعه و افزایش سطح آگاهی در این موضوع و بررسی گرایشات مردم جهت انجام فعالیت‌های موثرتر از جمله اهداف تشکیل این نشست بوده است.

این نشست پس از برگزاری رویداد مثبت یک که در آن ۱۴ گروه از مبلغین در نقاط متعدد استان اصفهان فعال شدند، و به دلیل اهمیت موضوع و با هدف دشمن‌شناسی برگزار گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha