جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
تصاویر/ تجلیل از طلاب برگزیده مدارس علمیه شرق استان گلستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین رحیمیان موحد، مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه، طی سفری سه روزه به استان گلستان ضمن دیدار با، مسئولان، مدیران، اساتید، و طلاب حوزه علمیه، مشکلات مدارس علمیه این استان را برسی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گلستان، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین رحیمیان موحد، مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه، در پایان هفته گذشته طی سفری سه روزه به استان گلستان ضمن دیدار با مسئولان، مدیران، اساتید، و طلاب حوزه علمیه، با حضور و بازدید میدانی از مدارس علمیه مشکلات مدارس این استان را بررسی کرد.

بیشتر ببینید:

تصاویر/ بازدید مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه از مدرسه علمیه «سعدیه» شهرستان رامیان

تصاویر/ تجلیل از مبلغین برتر استان گلستان

تصاویر/ بازدید مسئول دبیرخانه شورای عالی از مدارس علمیه ثقلین، امام صادق علیه السلام و آیت الله خامنه‌ای شهر علی آباد

این گزارش به برنامه ها،دیدار ها، نشست ها و بازدید های مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه در این سفر پرداخته است که در ادامه تقدیم مخاطبان گرامی می شود:

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان موحد، مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه‌های علمیه با سفر به استان گلستان، در نشستی که با مدیر، معاونین و کارکنان مدیریت حوزه علمیه استان گلستان در گرگان برگزار شد، در جریان فعالیت های آموزش، پژوهشی، تبلیغی، تهذیبی، امور طلاب و ... قرار گرفت.

در ابتدای این نشست، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی فر مدیر حوزه علمیه گلستان و همچنین معاونان وی گزارشی از فعالیت های خود ارائه دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha