جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
خدمات نظام اسلامی در 45 سال گذشته

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه، گفت: دشمن با تاریک نشان دادن آینده و ناامیدی مردم از نظام اسلامی و از طرفی بی‌نتیجه بودن حضور در پای صندوق‌رأی، شبانه روز برای دستیابی به اهداف شوم خود تلاش می‌کند.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، در خصوص اظهارات برخی چهره‌های سیاسی در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: انسان زمانی که در سخنان برخی مسئولین دولت‌های گذشته که باید امروز جوابگوی عملکردشان باشند نگاه می‌کند، این سوال را می‌پرسد که چنین اشخاصی آیا دلسوز ملت ایران هستند، یا نفوذی و حافظ منافع آمریکا در ایران؟

وی با بیان اینکه جبهه استکبار و صهیونیسم، از جبهه مقاومت با محوریت ایران اسلامی شکست خورده و لذا این روزها جنگ روانی بزرگی را کلید زده است، گفت: دشمن با تاریک نشان دادن آینده و ناامیدی مردم از نظام اسلامی و از طرفی بی‌نتیجه بودن حضور در پای صندوق‌رأی، شبانه روز برای دستیابی به اهداف شوم خود تلاش می‌کند.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه، ابراز کرد: علیرغم برخی موضوعات مطرح شده، اما خدمات نظام اسلامی در ۴۵ سال گذشته امروز در مقابل چشم ملت ایران قرار دارد.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به هشدارهای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب به نامزدهای انتخابات، گفت: به فضل الهی در حال رسیدن به قله هستیم و باید از بد اخلاقی‌های سیاسی، از جمله عدم رعایت خط قرمزهای نظام اسلامی و شاد کردن دشمن پرهیز شود.

وی با اشاره به اینکه برخی با بی‌انصافی خدمات جهادی سه سال گذشته را با تعابیر دیگری یاد می‌کنند، خاطرنشان کرد: کمال بی انصافی است که برخی مدیریت جهادی «شهید جمهور» و همکارانش در خدمت بی‌وقفه به کشور که موجب خروج از بحران‌ها و رشد نسبی شاخص‌های اقتصادی شد را نادیده می‌گیرند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha