شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
اجتماع هزار کودک یتیم حضرت امیرالمومنین(ع)

حوزه/ آستان مقدس علوی، راهپیمایی و تجمع دوستداران حضرت امیرالمومنین با حضور هزار یتیم اعم از دختر و پسر برگزار کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، در ادامه فعالیت های سیزدهمین هفته بین المللی غدیر که به همت آستان مقدس علوی برگزار می شود، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان المحسن (ع) وابسته به معاونت امور فکری و فرهنگی آستان علوی، راهپیمایی و تجمع دوستداران حضرت امیرالمومنین علی (ع) را با حضور هزار یتیم اعم از دختر و پسر برگزار کرد که از صحن حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) شروع شد تا حرم مطهر علوی ادامه یافت.

در این اجتماع ایتام با حضرت امیرالمومنین علی بن ابی طالب (علیه السلام) بیعت کردند و به مناسبت عید سعید غدیر خم تجدید بیعت کردند.

حیدر محمد الکعبی مسئول واحد انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان المحسن (ع) گفت: این مراسم یکی از فعالیت های ویژه ای است که برگزار می کنیم و باعث ایجاد شادی و نشاط، تقویت ارزش های دینی و اخلاقی و تجدید بیعت و ولایت در روح و جان یتیمان می شود.

وی افزود: این اجتماع شاهد برافراشتن دسته‌های گل رز و پرچم بود و ایتام به مناسبت عید بزرگ الهی، شعارهای ولایی خطاب به ساحت مقدس و مطهر حضرت امیرالمومنین (ع) سر دادند.

ایتام از شرکت در این راهپیمایی غدیر ابراز خوشحالی کردند که نشان دهنده جایگاه این روز در دل آنها و میزان توجه آستان مقدس علوی به بزرگداشت این مناسبت بزرگ است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha