شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
سردار باقری

حوزه/سردار باقری با بیان اینکه انتخابات وحدت و انسجام ملت ایران را افزایش می‌دهد، گفت: دشمن از هیچ تلاشی برای برهم زدن این اتحاد و انسجام دریغ نخواهد کرد که باید با حضور باشکوه خود در پای صندوق‌های رأی توطئه دشمنان را خنثی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار نعمت‌الله باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان امروز در نشست فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان بروجرد با تبریک عید غدیر، اظهار داشت: از دستاوردهای بزرگ شهید رئیسی، عملیات وعده صادق بود که دشمنان انقلاب اسلامی و رژیم اشغالگر قدس را به خاک ذلت نشاند.

وی شرکت ملت ایران در انتخابات را یک حماسه بزرگ خواند و افزود: در طول ۴۵سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی شاهد حضور پر رنگ و حماسه ساز مردم ایران در انتخابات بوده‌ایم، اما حوادث ۴۵سال اخیر دو وجه دارد که یک وجه آن ملت ایران، انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است و وجه دیگر آن دشمنان ایران هستند.

سردار باقری، با اشاره به حوادث و فتنه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: در حوادث و فتنه‌های دشمنان، این مردم بودند که همیشه با حضور پررنگ خودشان در صحنه‌ نبرد حق علیه باطل به حفظ و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، کمک و مقابل تحریم‌های ۴۵ساله محکم و استوار ایستادند.

وی گفت: اگر هرکدام از حوادث و فتنه‌ها برای یکی از کشورهای هرچند قدرتمند اتفاق می‌افتادامروز نشانی از آن کشور وجود نداشت، اما امروز شاهد پیروزی مردم ایران در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی هستیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، اظهار کرد: دشمن کارش دشمنی کردن است و همیشه ثابت کرده تا نظام جمهوری اسلامی حضور دارد، از هیچ تلاشی برای جلوگیری از موفقیت‌های انقلاب اسلامی دریغ نخواهد کرد.

سردار باقری بیان کرد: در حادثه شهادت رئیس جمهور شهید و همراهان، دست دشمن از آستین پیاده‌ نظام آنها بیرون آمد تا بتوانند از این حادثه دستاوردی داشته باشند.

وی با بیان اینکه دشمن دو تاکتیک مهم از جمله از بین بردن وحدت مردم ایران و دوم انشقاق بین مسئولین نظام را در حادثه شهادت رئیس جمهور و همراهان دنبال می‌کرد، خاطرنشان کرد: مردم از حوادث سخت‌تری عبور کرده‌اند و همیشه در حوادثی که یک طرف آن ملت ایران و طرف دیگر دشمنان این کشور بوده‌اند، وحدت و انسجام بین مردم برای از بین بردن اهداف دشمنان کشور بیشتر شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، با اشاره به تلاش دشمن برای انشقاق بین مسئولین نظام، ابراز کرد: جمهوری اسلامی ایران از چنان قانون قوی برخوردار است که پایه‌های این نظام با هیچ حادثه‌ای متزلزل نخواهد شد.

سردار باقری یادآور شد: دشمنان انقلاب اسلامی فراموش کرده‌اند که سکان نظام جمهوری اسلامی به‌دست ولایت فقیه عالم و بصیری است که دائم درحال رصد جهان اسلام است.

وی با اشاره به نقش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در کشور، تصریح کرد: ایشان با حفظ انسجام و وحدت مردم و جلوگیری از انشقاق بین مسئولین، تمامی نقشه‌های دشمنان را از بین می‌برند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، گفت: در انتخابات دو دیدگاه وجود دارد که دیدگاه اول انقلابی و جهادی است که اصل مهم آن ولایتمداری و پیرو رهبری بودن است و دیدگاه دیگر غرب‌گرایان است.

سردار باقری با اشاره به گفتمان جهادی و انقلابی دولت سیزدهم، اظهار کرد: روحیه جهادی، ایثار و شهادت، پیشرفت‌های نظام را سرعت می‌بخشد و به استمرار نظام اسلامی قوت می‌دهد.

وی با بیان تلاش‌های دولت سیزدهم در طول خدمت کوتاه خود در زمینه صنعت، عنوان کرد: دولت شهید رئیسی ۸هزار صنعت در کشور را که به‌دلیل عدم اجرای برجام راکد شده بودند را به چرخه صنعت بازگرداند و در شهرستان بروجرد نیز ۱۰۰ صنعت راکد و نیمه راکد به چرخه تولید و اشتغال خود بازگشتند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، تأکید کرد: دولت سیزدهم ثابت کرد با گفتمان جهادی و انقلابی می‌شود بدون برجام، فروش روزانه ۳۰۰هزار بشکه نفت را به ۲میلیون بشکه افزایش داد.

‌سردار باقری با اشاره به حمایت رئیس جمهور شهید در سازمان ملل، خاطرنشان کرد: گفتمان جهادی و انقلابی، اقتدار محور مقاومت را حفظ می‌کند و حمایت از مظلومین و محرومین را در برنامه خود قرار می‌دهد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه گفتمان جهادی و انقلابی خدمت به مردم را اولویت خود می‌داند، ابراز کرد: شهید رئیسی در طول ۲ سال خدمت صادقانه و جهادی خود، ۶میلیون نفر را تحت بیمه رایگان قرار داد.

سردار باقری اظهار کرد: گفتمان انقلابی و جهادی تنها به ارتباط با ۳کشور اروپایی خلاصه نمی‌شود، بلکه ۲۰۰ کشور جهان را در برمی‌گیرد و عزت سیاسی انقلاب اسلامی را در جهان حفظ می‌کند.

‌وی از شهید امیرعبداللهیان به عنوان قهرمان سیاسی یاد کرد و گفت: این شهید ۵کشتی فرآورده‌های نفتی را در مقابل آمریکا به آمریکای لاتین ارسال نمود و ثابت کرد غربی‌ها هیچ غلطی نخواهند کرد.

فرمانده سپاه لرستان یادآور شد: از شاخصه‌های عملیات وعده صادق هماهنگی میدان و دیپلماسی ما بود و این ثمره گفتمان انقلابی و جهادی است.

‌سردار باقری، با بیان اینکه نگاه غربگرایانه موجب تضعیف محور مقاومت می‌شود، خاطرنشان کرد: در دیدگاه غربگرایانه تنها هدف اطاعت از غرب و از بین بردن استمرار نظام اسلامی‌ است.

وی اظهار کرد: در دیدگاه غربگرایانه مظلومین و محرومین جهان نادیده گرفته شده و تنها ذلت سیاسی کشورمان را پیش می‌گیرد، این دیدگاه بلندگوی کسانی است که در زیر چتر آن قرار گرفته‌اند.

‌فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، حماسه انتخابات ما باید در امتداد حماسه بدرقه شهدای خدمت باشد و انتخابات ما ادامه راه شهید رئیسی است.

سردار باقری با بیان اینکه دولت انقلابی و جهادی شهید رئیسی، اتوبانی که به سمت غرب باز شده بود را قطع نمود، خاطرنشان کرد: اقداماتی‌ که در دولت سیزدهم صورت گرفت، ثابت کرد بدون توجه به غرب نیز می‌توان بخش عظمیی از مشکلات را حل نمود.

وی بیان کرد: امروز همه ما وظیفه داریم در خصوص انتخاب اصلح تمام تلاش خود را بکار بگیریم.

‌فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، در خصوص تاکتیک‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی، عنوان کرد: امروز دشمن ما می‌داند که افزایش مشارکت در انتخابات قدرت جمهوری اسلامی را افزایش می‌دهد، پس تمام توان خود را به جهت اینکه راهبرد مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت حداکثری اتفاق نیفتد بکار گرفته‌اند.

سردار باقری با بیان اینکه انتخابات وحدت و انسجام ملت ایران را افزایش می‌دهد، گفت: دشمن از هیچ تلاشی برای برهم زدن این اتحاد و انسجام دریغ نخواهد کرد که باید با حضور باشکوه خود در پای صندوق‌های رأی توطئه دشمنان را خنثی کنیم.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha