شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
1

حوزه/ سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به پویش رأی دادن به نیابت از شهدا گفت: ما باید با نام و یاد شهدا و مدد گرفتن از این عزیزان به دنبال امید آفرینی در فضای انتخابات باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، محمد رحیمی در جمع تشکل‌های شاهد و ایثارگر با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان و شهدای خدمت، اظهار داشت: ۱۰۲ هزار نفر از جمعیت ۶۱۳ هزار نفری استان، جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هستند و این مساله نشان می‌دهد که این استان دارای بالاترین میزان تراکم ایثارگری نسبت به جمعیت در کشور است.

وی افزود: طی سه سال گذشته یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در بخش مسکن، اشتغال، تسهیلات قرض الحسنه و اعتباری به جامعه هدف پرداخت شده است.

رحیمی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال جاری یادآور شد: در سال جاری برنامه «سه شنبه‌های شهدایی» هر هفته با یک موضوع شاخص در حسینیه حضرت زینب(س) دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شده است.

وی از راه‌اندازی پویش «رأی دادن به نیابت از شهدا» برای انتخابات ریاست جمهوری در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خبر داد و گفت: تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به منظور امیدآفرینی با همراهی رسانه‌های استان انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران در انتخابات پرشورتر از گذشته شرکت می‌کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha