شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
هاشمی

حوزه/ حجت‌الاسلام هاشمی گفت: دعوت به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از مهمترین وظایف طلاب و روحانیون است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، نشست روشنگری به منظور اعزام جهادگران عرصه تبیین و تبلیغ به مناطق مختلف استان برای تبیین جایگاه و نقش مردم در انتخابات و تأثیر گذاری آن براقتدار ملی و دعوت به مشارکت حداکثری و تشریح شاخصه‌های رییس‌جمهور تراز انقلاب اسلامی امروز با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر و جمعی از طلاب. اساتید و روحانیون حوزه علمیه استان بوشهر در محل مدرسه علمیه حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد.

حجت‌الاسلام غلامرضا هاشمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت اظهار داشت: نقش ما طلاب و روحانیون در جامعه، مرجعیت هدایت‌گری دینی و سیاسی برمحور ولایت فقیه، برای عامه مردم است.

وی افزود: بنا نداریم برای مردم تصمیم گیری کنیم، چرا که ملت ما ملتی بصیر و انقلابی است که می‌توان با طرح و بیان شاخصه‌های اصلح راه را برای تصمیم گیری مردم هموار کرد.

حجت‌الاسلام هاشمی ضمن تأکید بر اهمیت انتخابات در این مقطع کنونی پس از شهادت شهید جمهور، گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، شهید رئیسی نصاب جدیدی را در نوع مدیریت کارآمد، قوی و موثر در خدمتگزاری به مردم ارائه کرد که خود بارزترین الگوی موفق، برای هدایت جامعه به سمت شاخصه‌های فرد اصلح می‌باشد.

حجت الاسلام هاشمی خاطرنشان کرد: دعوت به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری، از مهمترین وظایف ما طلاب و روحانیون است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی، خصوصا انتخابات، موجبات عزت و اقتدار و سربلندی ایران اسلامی در دنیا خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha