یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدجلال رضوی مهر

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر تصریح کرد: مردم در ساعات اولیه انتخابات با حضور شکوهمندشان در صف‌های طولانی، مقابل دشمنانی که لشکرکشی کرده اند و نظاره‌گر اوضاع داخلی ایران هستند، همچون گذشته قد علم کرده و با مقاومت بایستند و با انتخاب فردی اصلح نوید حل مشکلات را بدهند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدجلال رضوی مهر، رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه حق انتخاب را یکی از توفیقات ملت ایران دانست و گفت: مردم سالاری دینی است که مردم با تشخیص خودشان بهترین فرد را به نام اصلح انتخاب می‌کنند و سکان اجرایی امور کشور را به مدت چهار سال به عهده او واگذار می‌کنند.

وی افزود: باید بدانیم مردم دو وظیفه دارند؛ یک شرکت در انتخابات و دوم انتخاب اصلح، یعنی این تکلیفی است که در دو مرحله منتج به نتیجه خواهد شد.

استاد حوزه علمیه قم، حضور پای صندوق‌های رأی را صف آرایی در مقابل دشمنان دانست و اظهار داشت: حضور شکوهمند مردم پای صندوقهای رأی حضور لشکر جبهه اسلام علیه کفر است و آمدن پای صندوق رأی یأس و ناامیدی از استکبار است.

وی ادامه داد: مردم باید بدانند کشور ما امنیت، اقتصاد، فرهنگ، حفظ تمامیت ارضی و سرنوشت خود را با حضور در انتخابات رقم می‌زند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، حضور در ساعت‌های اولیه جهت دادن رأی را با اهمیت دانست و ابراز داشت: مردم دریغ نورزند و در ساعات اولیه با حضور شکوهمندشان در صف‌های طولانی در مقابل دشمنانی که لشکرکشی کردند و نظاره‌گر اوضاع داخلی ایران هستند، همچون گشته قد علم کرده و با مقاومت بایستند.

وی افزود: مرحله دوم انتخاب اصلح است؛ کشور نیازمند و احتیاج به شخصیت توانمند، قدرتمند، مدیر که به امور اجرایی کشور تسلط داشته باشد. او هرگز نباید بین استان‌ها تبعیض قائل شود.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در بیان ویژگی‌های شخصیتی کاندیدای اصلح توضیح داد: او بایستی شخصیتی باشد که تلاش مضاعف مانند شهید خدمت آیت الله رئیسی را شبانه روزی دنبال کند.

وی ادامه داد: دولتی که به عنوان دولت چهاردهم، سکان اجرایی کشور را به عهده می‌گیرد، باید دولتی باشد که ۲۴ ساعته در خدمت و تولید فکر و نیز فعال کردن تنور اقتصاد کشور، جدی باشد و نیز در رابطه با ارتباط همسایگان و امور خارجه ایران اسلامی بتواند یک ارتباطی را با جهان و بین الملل داشته باشد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، حضور پای صندوق‌های رأی را ادای دِین به خون شهدا دانست و خاطرنشان کرد: پس همه با هم پای صندوق‌های رأی خواهیم آمد تا مدیون شهدا نمانیم و دوم فردی اصلح را انتخاب می‌کنیم و همانگونه که در روزگاران جنگ و جبهه، فرماندهان رشید سپاه اسلام، صالحان و مصلحانی بودند که با مقاومت، جهاد و شهادت طلبی و هجرت در راه خدا دشمنان کشور را منکوب کردند، شخص اصلح نیز با توانمندی، دلسوزی، پایبندی به مبانی اسلام و با خدمت به مردم و عشق ورزیدن به ایران اسلامی و نیز با رعایت اصول و با این روحیه اجرای قانون اساسی، می‌تواند خودش را در جامعه به عنوان اصلح معرفی کند و مردم نیز شخصیتی در تراز این عناوین را انتخاب خواهند کرد.

وی در پایان گفت: امید داریم که انتخابات ما یک انتخابات مورد رضایت حضرت ولی عصر (عج) باشد و مردم باری دیگر تبسم را بر چهره رهبر معظم انقلاب ببینند؛ عملکرد و حضور مردم در تشییع پیکر شهید رئیسی دارای پیام بود و می‌خواهند مسیری که او ریل گذاری کرد استمرار داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha