جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ |۱۲ محرم ۱۴۴۶ | Jul 19, 2024
تصاویر/ اقامه نماز جمعه شهرستان گرمی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفری امام جمعه گرمی گفت: امروز ما باید کسی را انتخاب کنیم که دغدغه‌اش حل مشکلات مردم از طریق ادامه راه شهید رئیسی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام صفری در خطبه اول نماز جمعه مردم را به تقوا دعوت نمود و با تمسک به فرمایش پیامبر اسلام (ص) گفت : عقل مرکب راهور انسان و صبر خانه وسیع انسان و حیاء چون لباس زیبای انسان و عمل صالح چراغ آخرت انسان است.

امام جمعه گرمی در خطبه دوم با اشاره به جریان مباهله آن را از فضایل اهل بیت دانست و در ادامه سخنان خود با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری مردم به حضور حداکثری در پای صندوقهای رای دعوت کرد و افزود : امروز روز انتخاب رئیس جمهور است. امروز می‌خواهیم به جای رئیس جمهوری که ۴۰ روز پیش در مسیر خدمت به مردم آسمانی شد رئیس جمهور انتخاب کنیم. اگر فردی بهتر از او را نیافتیم یا فردی چون او را نمی‌توانیم انتخاب کنیم باید فردی که در ایمان، ولایتمداری، توانمندی، مردمداری و محبت به مردم نزدیک به اوست انتخاب کنیم.

وی افزود : شهید رئیسی گرچه در اصطلاح رئیس جمهور بود ولی در عمل خادم جمهور و مصداق سید القوم خادمهم بود. امروز ما باید کسی را انتخاب کنیم که دغدغه‌اش حل مشکلات مردم از طریق ادامه راه شهید رئیسی باشد.

خطیب جمعه گرمی گفت: شهید رییسی هیچ وقت فردای مردم را برای امروزش نفروخت. برای فریب مردم و موفقیت امروز، فردای مردم را سیاه نکرد .او خیرخواه مردم بود نه فریب دهنده مردم و ما امروز باید شبیه او را انتخاب کنیم. او ولایت مدار واقعی بود که بعد از شهادتش ولی امر مسلمین جهان سه بار در نماز میت گفت اللهم انا لا نعلم منه الا خیرا می‌خواهیم به جای چنین ولایتمداری که ذوب در ولایت بود کسی را انتخاب کنیم.

حجت‌الاسلام صفری افزود : امروز به جای ایشان باید کسی را انتخاب کنیم که به آینده امیدوار باشد. به جوانان و ظرفیت‌های داخلی اعتماد کند. کارها را به قدرتهای خارجی گره نزند. با استکبار جهانی مبارزه کند. امروز باید کسی را انتخاب کنیم که نه از پشت اتاق شیشه‌ای یا پشت میز بلکه با حضور در مناطق محروم مشکلات مردم را لمس کند. در سرما و گرما و سیل و زلزله در کنار مردم باشد. باید کسی را انتخاب کنیم که دنبال بهانه برای خدمت باشد باید به کسی رای دهیم که میدان دیپلماسی را همراه میدان نبرد با استکبار جهانی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha