یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
امام جمعه جم

حوزه/ حجت الاسلام محمدی بیان داشت: هرکس به ایران قوی و سرافراز علاقمند است و هرکس معتقد به حمایت از نظام است، در انتخابات مشارکت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد محمدی امام جمعه جم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به تبیین و تحلیل بیانات رهبر انقلاب در عید سعید غدیر پرداخت و گفت: واقعه غدیر زمینه‌ساز استمرار حاکمیت اسلامی و تداوم الگوی زیست اسلامی است.

وی افزود: مردمی بودن نظام اسلامی و اعتقاد به تأثیر حضور فردفرد مردم در سرنوشت کشور را از مولای خود آموخته‌ایم.

امام جمعه جم با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، مشارکت حداکثری مردم و انتخاب اصلح را موجب سرافرازی ملت و جمهوری اسلامی دانست و را تاکید بر انتخاب نامزد اصلح افزود: اصلح کسی است که در درجه اول به مبانی انقلاب و نظام و به این راه، اعتقاد قلبی و واقعی داشته باشد همچنان‌که شهید خدمت، رئیسی عزیز واقعاً اعتقاد داشت و کاملاً محسوس بود که او با دل و جان و اعتقاد کار می‌کند.

حجت الاسلام محمدی بیان داشت: هرکس به ایران قوی و سرافراز علاقمند است و هرکس معتقد به حمایت از نظام است، در انتخابات مشارکت کند.

خطیب جمعه جم بیان داشت: آنهایی که تا هنوز موفق نشده اند هر چه زودتر اقدام به رای دادن نمایند تاکنون حضورمردم عزیز شهرستان بسیار خوب بوده است

وی با اشاره به برگزاری جشن عید غدیر گفت: برگزاری جشن‌های مردمی عید شریف غدیر در معابر عمومی ابتکار عمل خوب مردمی است و تداوم‌ حاکمیت و سیاست اسلامی که در امامت جلوه‌گر و استمرار روح اسلام است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha