یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024

حوزه/ ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۲۰ از هموطنان خواست در هنگام نوشتن آراء مشخصات نامزدهای مورد نظر را به صورت کامل و خوانا قید نمایند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران،اطلاعیه‌ شماره‌های ۱۸، ۱۹ و ۲۰ ستاد انتخابات کشور در پی می آید:

اطلاعیه شماره ۱۸ ستاد انتخابات کشور

بسمه تعالی

به اطلاع کلیه جوانان برومند ایران اسلامی می رساند، سن انتخاب کنندگان در انتخابات جاری ۱۸ سال تمام می باشد. ولذا کلیه متولدین روز«۸» تیرماه سال ۱۳۸۵ و قبل از آن می توانند با حضور در شعب اخذ رای سراسر کشور در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شرکت نمایند.

یادآور می گردد، همراه داشتن اصل شناسنامه یا کارت ملی برای رای دهندگان الزامی است.

اطلاعیه شماره ۱۹ ستاد انتخابات کشور

بسمه تعالی

به اطلاع آن دسته از هموطنان عزیزی که ازنعمت سواد خواندن و نوشتن محرومند و یا به دلیل نقص عضو قادر به نوشتن رای خود نیستند می رساند، برای شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و ثبت رای می توانند به همراه شخصی با سواد از افراد خانواده و یا فردی مورد اعتماد، به یکی از شعب اخذ رای مراجعه و پس از انتخاب نامزد مورد نظر با کمک وی نام و نام خانوادگی و شناسه نامزد را در برگ رای بنویسند و سپس آن را شخصاً به صندوق رای بیندازند .

اطلاعیه شماره ۲۰ ستاد انتخابات کشور

بسمه تعالی

به آگاهی هموطنان عزیز می رساند، به منظور جلوگیری از تضییع حق نامزدهای انتخابات خواهشمند است درهنگام نوشتن آراء، مشخصات نامزدهای مورد نظر خود را که شامل نام و نام خانوادگی ایشان می باشد، به صورت کامل و خوانا قید نمایید تا حقی از نامزدهای محترم در هنگام شمارش و احتساب آراء ضایع نگردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha