یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
image.png

استاد حوزه علمیه قم گفت: توقعات مردم از رئیس جمهور آینده بیشتر شده است و هرکسی بخواهد رئیس جمهور شود انتظار می رود حداقل مثل شهید رئیس جمهور باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، استاد سید میرتقی حسینی گرگانی در حاشیه شرکت در انتخابات در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز داشت: در این دوره انتظارات مردم از رئیس جمهور خیلی بالا رفته است و این به سبب تلاش های شبانه روز شهید آیت الله رئیسی امر طبیعی است، لذا با توجه به جوی که در تشییع شهید جمهور به وجود آمده توقعات مردم از رئیس جمهور آینده بیشتر شده است و هرکسی بخواهد رئیس جمهور شود انتظار می رود حداقل مثل شهید رئیس جمهور باشد.

وی ادامه داد: رئیس جمهور منتخب باید گام های رو به جلو بردارد چون انتظارات بیشتر شده است لذا باید بیشتر فعالیت کند و مردمی باشد و دشمنان را به خوب بشناسد. به تعبیر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی کسی که با نظام زاویه دارد نمی شود با او نشست و مسائل را حل کرد.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: دیشب در مناظره بین بایدن و ترامپ حرفی مطرح شد ترامپ گفت من از اسرائیل دفاع کردم، بایدن هم گفت که من تمام کشورها را در مقابل موشکهای ایران علیه اسرائیل بسیج کردم؛ طبیعی است که هر دو این مسئله را مطرح می کنند لذا کسی که بخواهد با این افراد بنشیند و صحبت کند بداند که درون این اشخاص دشمنی و عداوت علیه نظام جمهوری اسلامی وجود دارد، پس رئیس جمهور علاوه بر ذکاوت، هوشیاری و بیداری و پرکاری باید دشمن شناس هم باشد.

مردم از رئیس جمهور منتخب توقع دارند مثل شهید رئیسی باشد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha