یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
امام جمعه بروجرد

حوزه / امام جمعه بروجرد گفت: شرکت در انتخابات ریاست جمهوری وظیفه‌ای شرعی و قانونی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان با اشاره به اینکه مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی امروز نیز با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رأی حماسه می‌آفرینند، اظهار داشت: مردم برای رضای خدا، دین اسلام و انقلاب در انتخابات شرکت کنند چرا که شرکت در انتخابات وظیفه‌ای شرعی و قانونی است و حضور پرشور مردم در انتخابات موجب تقویت پایه‌های نظام خواهد شد.

وی با اشاره به چهلمین روز شهادت حجت الاسلام والمسلمین شهید رئیسی و همراهانش، افزود: شهید رئیسی با موضع قدرت، سیاست خارجی را پیش برد و موجب اقتدار و عظمت روزافزون نظام جمهوری اسلامی در منطقه و جهان شد.

امام جمعه بروجرد، با اشاره به خدمات گسترده و جهادی دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف، خاطرنشان کرد: شهید جمهور با تلاش جهادی و انقلابی در احیای کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی، نهضت ملی مسکن و طرح های راکد خدمات بسیاری را به جامعه ارائه داد.

حجت الاسلام حسینی، با اشاره به روز خانواده بر تربیت اسلامی فرزندان در نهاد خانواده تأکید کرد و یادآور شد: خانواده‌ها باید فرزندان خود را با اصول دینی و قرآنی آشنا کنند.

وی با اشاره به مشکلات بازنشستگان بر حل مشکلات این قشر تأکید و خواستار رعایت حرمت بازنشستگان از طرف افراد جامعه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha