یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
امام جمعه بیله سوار

حوزه/ حجت الاسلام عزیزی گفت: نتیجه انتخابات هرچه باشد برای ما محترم است و باید رقابت قبل از انتخابات را به رفاقت بعد از انتخابات تبدیل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیله سوار با توصیه به تقوای الهی، از تمام عوامل اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در کشور، استان و شهرستان، شورای نگهبان، صدا و سیمای ملی و مرکز استان در بحث انتخابات و بصیرت افزایی و مناظره‌ها قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه کاندیداها و طرفداران آنها باید به نتیجه انتخابات تمکین کنند، اظهار داشت: نتیجه انتخابات هرچه باشد برای ما محترم است و باید رقابت قبل از انتخابات را به رفاقت بعد از انتخابات تبدیل کنیم.

امام جمعه بیله سوار با تبریک پیشاپیش به رئیس جمهور منتخب، خواستار توجه و برنامه‌های رئیس جمهور منتخب برای رشد و تعالی و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و کشور شد و گفت: رئیس جمهور آینده ایران باید از فرصت‌های بی‌نظیر کشور در حوزه کشاورزی و صنعتی و مناطق آزاد نهایت استفاده را به نفع مردم داشته باشد.

حجت الاسلام عزیزی، ایران قوی را مستحق بیشترین تلاش و خدمات از ناحیه دولت و رئیس جمهور منتخب دانست و یادآور شد: مکتب شهید جمهور، بهترین و عالی‌ترین الگو برای مدیریت کشور و شکوفا کردن استعدادهای کشور و استفاده از فرصت و ظرفیت‌ها است.

وی برنامه‌ریزی جهاد کشاورزی و اداره غله و تعاون‌ را در خرید محصولات کشاورزی یادآور شد و گفت: ضروری است تا در اولین فرصت و سریع‌ترین زمان ممکن قیمت و بهای محصولات خریداری شده پرداخت شود.

امام جمعه بیله سوار از مسئولان خواست تا در روند تسریع و راه اندازی منطقه آزاد بیله سوار، مغان عنایت لازم را داشته باشند و از فرصت‌های به وجود آمده به صورت بهینه استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha