یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
امام جمعه عسلویه

حوزه/ امام جمعه عسلویه گفت: در انتخابات کسی انتخاب کنیم که راه شهید رئیسی را ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی امام جمعه عسلویه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با بیان فرازهایی از سخنان رهبر انقلاب گفت: مقام معظم رهبری درباره اصلح فرمودند اصلح کسی است که مبانی انقلاب را قلبی و واقعی باور داشته باشد مثل شهید رئیسی عزیز شهید خدمت باشد ایشان با جان و دل به مبانی انقلاب اعتقاد داشت.

وی افزود: رهبر انقلاب فرمودند دولت سیزدهم از دولت هایی بود که از ظرفیت های کشور استفاده می کرد به توان داخلی باور داشت اگر این دولت ادامه می یافت بسیاری از مشکلات اقتصادی حل می شد. مردم معتقد و متدین هم ظرفیت هستند حتی اگر پایبندی کمتری به شرع هم داشته باشند ظرفیت هستند.

امام جمعه عسلویه چهلمین روز شهادت شهدای خدمت شهید رئیسی و همراهان را تسلیت گفت و افزود: صد حیف که شهید رئیسی عزیز را نداریم از ته قلب می گویم چه کسی جای ایشان پر می کند آن اخلاص اعتقاد ایمان مردمداری واقعی خصلت های ارزشمندی بودند که در ایشان وجود داشت.

وی افزود: شهید رئیسی شخصیت کم نظیری بود محافظان ایشان نقل می کنند عبای او پاره بود گفتیم عبای نو بخریم قبول نکرد گفت وصله بزنید یا یک روستای مرزی مشتاق دیدار ایشان بودند گفت برویم سراغ شان گفتیم آنجا امنیت ندارد جاده خاکی است گفت اشکال ندارد رفتیم سه ساعت نیم جاده خاکی طی کردیم تا رسیدم با مردم دیدار کرد دستور داد مشکلات روستا حل شود با مردم ناهار خورد.

امام جمعه عسلویه با تاکید بر حضور امروز در انتخابات گفت: کسی انتخاب کنیم که راه شهید رئیسی را ادامه دهد کسی انتخاب کنیم که رهبری خیال شان راحت شود پوتین رییس جمهور روسیه می گفت من شخصا شهید رئیسی را می شناسم و اکنون ایشان را از دست داده ام‌ بدون شک او یک وطن دوست بود، یک دوست متحد و معتبر از دست دادیم.

حجت الاسلام هاشمی نژاد سالروز شهادت چهارمین شهید محراب شهید صدوقی را گرامی داشت و گفت: شهید صدوقی خصلت هایی از جمله بلند همتی شجاعت صداقت داشت و با تواضع نسبت به همه بود سعه صدر در برابر ناملایمات داشت و همراه مردم بود.

امام جمعه عسلویه با اشاره سالروز حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری افزود: در این حمله جنایتکارانه ۲۹۱ مسافر بی گناه به شهادت رسیدند این از صدها جنایات آمریکا علیه کشور ایران است در داخل بعضی می گویند چه کار آمریکا دارید ما کاری با آمریکا نداریم آمریکا جنایت می کند خیانت می کند هزاران نفر از مردم ما از زن و کودک و پیر وجوان ترور کردند امروز متاسفانه برخی هنوز می گویند اگر آمریکا کنار ما باشد مشکلات حل می شود اینها دارند به ملت خیانت می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha