یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
مظفری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مظفری گفت: شرکت آحاد مردم در انتخابات موجب اقتدار بیشتر نظام، خشنودی مؤمنین و خشم و ناراحتی کفار و منافقین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین حجت الاسلام والمسلمین حسین مظفری نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری با حضور در پای صندوق رأی و شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: شرکت آحاد مردم در انتخابات موجب اقتدار بیشتر نظام، خشنودی مؤمنین و خشم و ناراحتی کفار و منافقین است.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری عنوان کرد: به تصریح قرآن کریم، انسان به ازای هر گامی که در این مسیر برمی‌دارد، از پاداش الهی برخوردار می‌شود.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این کار مصداق «تعاونوا علی البرّ والتقوی» است، مصداق «عمل صالح» است، مصداق «رابطوا» و موجب تحکیم هرچه بیشتر روابط اجتماعی است.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری درباره انتخاب اصلح، اظهار کرد: انتخاب اصلح، عمل کردن به آیه شریفه است که می‌فرماید: «امانت‌ها را به اهلش بسپارید» که موجب می‌شود که نظام اسلامی در مسیر حل مشکلات مردم و زدودن موانع پیشرفت در عرصه‌های مختلف، با سرعت بیشتری به پیش رود و ان‌شاءالله تمدن نوین اسلامی به حول و قوه الهی، هرچه زودتر بنا نهاده شود.

شرکت آحاد مردم در انتخابات موجب اقتدار بیشتر نظام است

شرکت آحاد مردم در انتخابات موجب اقتدار بیشتر نظام است

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha