یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

حوزه/ امام جمعه کرمانشاه، گفت: حضور مردم در پای صندوق‌ های رأی، روز حماسه آفرینی در پاسداری، از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری، در خطبۀ اول نمازجمعه این هفته، ضمن دعوت خود و نمازگزاران جمعه به رعایت تقوای الهی، گفت: تقوای الهی ضامن سعادت دنیا و آخرت مومن و تقویت کننده او برای طی صراط مستقیم الهی است.

وی تقوای الهی را موجب آرامش انسان در دنیا و سعادت او در آخرت دانست و گفت: همانطور که به ما وعده فرمودند؛ «... أَلَا بِذِکْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ.»، با یاد خدا دلها آرام می گیرد، انشان اطمینان می کند که تکیه گاهش، قدرتی مطلق و لایزال است.

امام‌ جمعه کرمانشاه در خطبۀ دوم نمازجمعه این هفته، با بیان این نکته که جامعه ما معطر به عطر یاد شهیدان، ، گفت: آیت الله صدوقی(ره)، با زبان روزه، در مسجد و مصلای نماز جمعه، در آن روزهای با عظما اواخر ماه مبارک رمضان، بدست منافقان کور دل بعد از اقامه نماز ، به شهادت رساندند.

وی در ادامه با تعریف و تمجید از آیت الله صدوقی(ره)، سومین شهید محراب، پرداخت و گفت: این عالم شهید اصالتاً کرمانشاهی است ، اجداد وی اهل همین شهر و پدرشان از معتمدین و متدینین بازار کرمانشاه بود، در دوران کودکی همراه با پدرش به یزد کوچ کردند و در همانجا رشد کرد و ما یزدی ها، مدیون مردم استان کرمانشاهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری، یکی از محورهای خطبه‌های نمازجمعه را به حضور آحاد جامعه، در پای صندوق های رأی اختصاص داد و خاطر نشان کرد: حضور مردم در پای صندوق‌ های رأی، روز حماسه آفرینی در پاسداری، از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از مردم خواست ، براساس شاخص‌هایی که مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، برای « انتخاب فرد اصلح»، فرمودند ، عمل کنند و به فرد کارآمدی رأی دهند که معتقد به مبانی انقلاب اسلامی، باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ، ششم تا دوازدهم تیرماه را « روز افشای حقوق بشر آمریکایی»، اعلام کرد و گفت: رسانه‌ها باید نسل جوان را نسبت به جنایات امریکا آگاه و بیدار کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری، با اشاره به حمله ناو آمریکایی، به هواپیمای مسافربری ایران، در سال ۱۳۶۷ که باعث شهادت بسیاری از هموطنان شد، یاد آوری و اظهار داشت: آمریکایی‌ها در جنایات رژیم بعث عراق و منافقین کوردل علیه ملت ایران تا جنایات رژیم کودک کش اسراییل علیه مردم غزه، به طور مستقیم و غیر مستقیم مشارکت داشته و دارد.

وی در خصوص ماهیت جنایتکارانه شیطان بزرگ گفت: رویکرد حضور استکبار جهانی، در تمامی جنایات دنیا و حمایت از جانیان، باعث انزجار کشورهای مسلمان و آزادیخواهان جهان، از آن شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha