چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
ل

حوزه / محل شهادت مسافران بی‌بازگشت پرواز ۶۵۵ هواپیمایی جمهوری اسلامی، در سالروز این جنایت با حضور جمعی از مسئولان و خانواده‌های شهدا گلباران شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، محمد محمدحسینی فرماندار شهرستان قشم در مراسم گلباران محل شهادت مسافران بی‌بازگشت پرواز ۶۵۵ هواپیمایی جمهوری اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: در حافظه تاریخی ملت ایران و دنیا باید بماند که کسانی که امروز ادعای حقوق بشر دارند و جمهوری اسلامی را به نقض حقوق بشر متهم می‌کنند، خود بزرگترین جنایات را انجام داده‌اند.

وی افزود: آمریکا نه تنها نسبت به این حمله ددمنشانه عذرخواهی نکرد، بلکه مدال شجاعت به فرمانده ناو آمریکایی نیز داد که این اقدام خود نشان دهنده اوج جنایت و رفتارهای ضدبشری آمریکا است.

گفتنی است همزمان با سالروز جنایت آمریکا در شلیک به هواپیمای مسافربری پرواز ۶۵۵ جمهوری اسلامی ایران، ده‌ها تن از خانواده‌های ۲۹۰ مسافر شهید این پرواز، با همراهی شناورهای موشک انداز و راکت انداز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیز یگان‌هایی از بسیج مردمی، محل سقوط این هواپیما در آب‌های خلیج فارس و در محدوده آب‌های جزیره هنگام را گلباران کردند.

شرکت کنندگان با سردادن شعارهای "مرگ برآمریکا" و" مرگ بر اسرائیل " نفرت و انزجار خود را از این جنایت آمریکایی‌ها ابراز داشتند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha