یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
کتاب منشور انقلابی گری

حوزه/ کتاب «منشور انقلابی‌گری» از منظر رهبر معظم انقلاب در دو فصل «عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی» و «شاخصه‌های انقلابی‌گری» و یک خاتمه با عنوان «انقلاب سلیمانی» توسط انتشارات زائر آستان مقدس حضرت معصومه(س) روانه بازار کتاب شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کتاب «منشور انقلابی گری» با موضوع عوامل ماندگاری انقلاب و شاخصه‌های انقلابی‌گری از منظر رهبر معظم انقلاب، اثر حجت‌الاسلام والمسلمین احمد پناهیان، غلامرضا شاهلو و حمید عسگرلو در ۱۱۲ صفحه قطع رقعی به همت مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری آستان مقدس حضرت معصومه(س) تولید و توسط انتشارات زائر آستان مقدس روانه بازار کتاب شد.

نویسنده در این کتاب با تکیه بر نظرات مقام معظم رهبری، به تبیین عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و نظامی پرداخته است.
این کتاب ضرورت‌های انقلابی‌گری، مراتب و درجات انقلابی بودن و همچنین تشریح گفتمان انقلابی در برخی اقشار، نهادها و ارگان‌های انقلابی را با تتمه‌ای از ویژگی‌های حاج قاسم سلیمانی به عنوان یکی از الگوها و اسوه‌های انقلابی‌گری مورد بررسی قرار داده است.

ایــن ‏کتــاب‏ در دو فصل «عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی» و «شاخصه‌های انقلابی‌گری» و یک خاتمه با عنوان «انقلاب سلیمانی» برای علاقه‌مندان تدوین شده است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند به صورت حضوری به کتابفروشی‌های مستقر در حرم‌مطهر کریمه اهلبیت(س) و یا کتابفروشی‌های معتبر کشور و در فضای مجازی به فروشگاه مجازی کتاب فاطمی مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha