دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ |۲۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 1, 2024
اسماعیل نژاد

حوزه/ مدیر مرکز مشاوره معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان از آغاز طرح سنجش سلامت داوطلبین ورود به حوزه درسال۱۴۰۳ خبر داد و گفت: این طرح تا نیمه شهریورماه ادامه خواهد داشت و نتائج پایان شهریورماه اعلام می شود.

حجت الاسلام اسماعیل نژاد، مدیر مرکز مشاوره معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، از آغاز طرح سنجش سلامت داوطلبین ورود به حوزه در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: زیرساخت های لازم این برنامه از ابتدای سال آغاز شده و عملیات تست و مصاحبه ها از ابتدای تیرماه تا نیمه شهریور ادامه خواهد داشت و نتایج تا پایان شهریورماه سال جاری به مرکز مدیریت و مدیران مدارس اعلام خواهد شد.

حجت الاسلام اسماعیل نژاد با بیان این که با توجه به حساسیت و دقت در مصاحبه ها نامه ای به مدارس سراسر استان ارسال و نشستی با همه مدیران مدارس استان(خواهر و برادر) بصورت حضوری و آنلاین برگزار شد، عنوان کرد: در این جلسه پروتکل و هماهنگی های لازم برای اجرای صحیح این فعالیت به مدیران مدارس ارائه شد.

مدیر مرکز مشاوره معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان ادامه داد: آنچه برای تکمیل و به سرانجام رساندن این طرح کمک می کند، هماهنگی و همراهی مدیران و رابطینی است که مدارس به مرکز مشاوره معرفی می کنند.

وی با بیان این که نظر به توجه ویژه مدیر عالی حوزه به مقوله پذیرش، سال قبل دستور به تشکیل ستادی در این موضوع داده شد تا سیاست ها و ابلاغیات در این ستاد بررسی و به قسمتهای اجرایی و مرتبط ارجاع شود، خاطرنشان کرد: در همین راستا مرکز مشاوره نیز با توجه به نقش عملیاتی که در طرح سنجش داوطلبین ورود به حوزه دارد، نسبت به ابلاغیات و دستورات ستاد پذیرش سعی نموده با برنامه ریزی منسجم این مسئولیت را به سرانجام برساند.

حجت الاسلام اسماعیل نژاد ادامه داد: طرح سنجش سلامت طلاب ورود به حوزه در سه استان بر عهده مرکز مشاوره است که در مشهد بصورت حضوری و در شهرستان های خراسان شمالی و جنوبی بصورت اعزام اساتید صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha