دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ |۲۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 1, 2024
بازدید

حوزه/ معاون علمی حوزه علمیه خراسان ضمن بازدید از فروشگاه دائمی انتشارات این حوزه بر لزوم توجه ویژه به تولید آثار فاخر و علمی اساتید و پژوهشگران و همچنین تهیه و تولید کتب فاخر علمی تاکید نمود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین مهدی رضائی، معاون علمی حوزه علمیه خراسان از فروشگاه دائمی انتشارات این حوزه بازدید کرد.

معاون علمی حوزه علمیه خراسان در جریان این بازدید، ضمن اشاره به وجود ظرفیت علمی بسیار گسترده در حوزۀ بزرگ خراسان و وجود اساتید و طلاب پژوهشگران مستعد با رویکرد و برنامه‌ریزی جدید گفت: همکاران مرکز تدوین متون و انتشارات معاونت علمی این حوزه باید در جهت تولید آثار فاخر و علمی و کتب‌درسی و آموزشی اساتید و طلاب، گام‌های موثری در بخش تولید و نشر آثار بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین رضائی ضمن تاکید بر ضرورت توجه و اهتمام به تولید آثار فاخر اساتید و پژوهشگران برتر حوزوی که در فراخوان‌ها دارای امتیاز و رتبه شده‌اند، عنوان کرد: اساتید و طلابی که تولیداتی در دست اقدام دارند و یا آثاری که در فراخوان و جشنواره‌های علمی این حوزه دارای رتبه برتر شده‌اند، می‌توانند با ارائه آثار خود به انتشارات حوزه نسبت به حمایت و چاپ آن اقدام نمایند.

وی در ادامه به شورای نشر آثار علمی این انتشارات اشاره نمود و تصریح کرد: بعداز ارائه اثر به انتشارات حوزه و درخواست حمایت و چاپ، آثار در جلسات شورای نشر طرح و بررسی می‌گردد تا اگر در راستای سیاست‌های حوزه نشر باشد، مقدمات تهیه و تولید اثر از طرف انتشارات حوزه پیگیری گردد.

معاون علمی حوزه علمیه خراسان ضمن تقدیر از همکاران انتشارات حوزه به جهت انجام اقدامات خوب و شایسته، به این نکتۀ مهم اشاره کرد که می بایست همکاران و دست اندرکاران انتشارات حوزه برای همکاری و تعامل با ناشران موفق داخلی و خارجی و جهت کسب تجربیات، معرفی آثار حوزه علمیه خراسان را در راستای اهداف و سیاست‌های خود قرار دهند و برای بهتر شدن این تعاملات برنامه‌ریزی داشته باشند.

شایان ذکر است، انتشارات حوزه علمیه خراسان در دو بخش مهم و اساسی تولید و چاپ، نشر و توزیع فعالیت می‌کند که اساتید و طلاب می‌توانند همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۱۸ عصر با مراجعه به فروشگاه دائمی انتشارات حوزه واقع در خیابان امام خمینی‌(رحمه‌الله‌علیه)، بین امام خمینی ۳۲ و ۳۴ علاوه بر تخفیف فروشگاهی، کتب درسی، آموزشی و مطالعاتی مورد نظر خود را خریداری نمایند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha