یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
پژوهش

حوزه/ مسئول اداره برنامه‌ریزی و ارزیابی پژوهش حوزه علمیه خراسان از فراخوان مقاله دو فصلنامه علمی تخصصی اندیشه‌های دینی و ارتقای سلامت وابسته به مدرسه علمیه امام رضا علیه السلام گناباد خبر داد.

حجت‌الاسلام یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، به اهمیت جایگاه نشریات در بروندادهای پژوهشی پرداخت و گفت: وظایف ذاتی مدیریت پژوهش و توسعه علمی و اداره برنامه‌ریزی و ارزیابی پژوهش این حوزه برنامه‌ریزی و ساماندهی نشریات حوزه کهن خراسان است.

وی اضافه کرد: در همین راستا دریافت دو فصلنامه علمی تخصصی اندیشه‌های دینی و ارتقای سلامت وابسته به مدرسه علمیه امام رضا(علیه‌السلام) با شماره ثبت ۹۶۳۲۴ که پروانه انتشار آن در تاریخ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر گردیده پذیرای مقالات خواهد بود.

مسئول اداره برنامه‌ریزی و ارزیابی پژوهش حوزه علمیه خراسان بیان داشت: این نشریه دارای معتبرترین سامانه نشریه کشور (سیناوب) می‌باشد، و در مشهور پایگاه‌های استنادی در سطح کشور(نورمگز، مگیران، سیویلیکا، جریف، پرتال جامع علوم اسلامی) نمایه خواهد شد و مقالات این نشریه شناسه معتبر بین‌المللی را دریافت می‌کنند.

شایان‌ذکر است: علاقه‌مندان برای ارسال مقاله به این نشریه به سامانه دوفصلنامه علمی تخصصی اندیشه‌های دینی و ارتقای سلامت به نشانی https://jds.journals.hozehkh.com مراجعه و همچنین شماره تماس ۰۵۱-۰۳۲۲۴۱۰۷۵ آماده پاسخگویی به سوالات احتمالی می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha