دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ |۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 8, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: کارگاه پژوهشی تولید مقالات کوتاه فضای مجازی با استاندارد سئو در مازندران در حال برگزاری است که 200 نفر از طلاب حوزه علمیه خواهران در آن شرکت کردند.

فاطمه اردشیری، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران مازندران، در گفتگو با خبرنگار حوزه از برگزاری کارگاه پژوهشی تولید مقالات کوتاه فضای مجازی با استاندارد سئو با همکاری جمعی از مدارس علمیه این استان و با حضور آقای محمد نصاری، رئیس اداره تعاملات و ارتباطات پژوهشی، در جمع معاونان پژوهش مدارس استان، طلاب استعدادهای برتر، اساتید و طلاب پژوهشگر خبر داد و اظهار کرد: با توجه به ضرورت جهاد تبیین و طبق بیانات رهبر انقلاب در ضرورت مدیریت فضای مجازی، طلاب باید همچون چراغی در راه تبیین قدم بردارند و محتوایی با حقیقت و صحت تولید کنند.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این کارگاه، افزایش توان علمی-مهارتی معاونان پژوهش مدارس استان، طلاب استعدادهای برتر، اساتید و طلاب پژوهشگر، اهتمام به گسترش فرهنگ پژوهش و نهادینه سازی تولید علم در فضای مجازی است که در تاریخ 17 و 18 تیرماه قریب به 200 نفر در این کارگاه شرکت کردند که هم‌اکنون در حال برگزاری است.

اردشیری با اشاره به ضرورت تولید محتوا بیان کرد: رسالت حوزه علمیه خواهران، تمدن سازی است و این امر در این برهه زمانی با تولید محتوا در فضای مجازی طبق مخاطب امکان پذیر است، لذا با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و رسالت طلاب خواهر، این امر لازم و ضروری است.

وی افزود: در این دوره ویژگی‌های مقاله حقیقی و مجازی و فرق بین این دو بیان شده و مباحث در سه بخش چیستی ، چرایی و استانداردهای seo مطرح شد.

وی تاکید کرد: مقالات فضای مجازی دارای استانداردseo موجب دیده شدن آموزه های صحیح و درست سبک زندگی اسلامی خواهد شد، چیزی در حال حاضر با خلأ جدی آن در فضای مجازی مواجه هستیم.

انتهای پیام 313/48

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha