یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
1

حوزه/ چهارمین همایش علوم انسانی قرآن بنیان مهرماه امسال و به میزبانی دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی(ره) برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، این همایش دارای یک محور اصلی با عنوان "نقد قرآنی نظریه‌های رایج در حوزه علوم انسانی"و چهار محور فرعی شامل: نقد قرآنی نظریه‌های رایج در حوزه روانشناسی و تعلیم و تربیت؛ نقد قرآنی نظریه‌های رایج در حوزه علوم ارتباطات و رسانه؛ نقد قرآنی نظریه‌های رایج در حوزه حقوق و علوم سیاسی و نقد قرآنی نظریه‌های رایج در حوزه علوم اجتماعی، مدیریت و اقتصاد است.

بنابر این گزارش: عموم افراد می‌توانند در این همایش شرکت نمایند اما مخاطبان اصلی این همایش، فرهیختگان، اندیشمندان دانشگاهی و حوزوی، دانشجویان دوره دکتری و کسانی هستند که دغدغه علوم انسانی و قرآن کریم را دارند، از این رو از کلیه اندیشمندان، دانشمندان، استادان دانشگاه و حوزه و همچنین دانشجویان علاقمند به علوم انسانی و ساحت قرآن کریم دعوت می‌شود تا آثار خود را به آدرس ایمیل دبیرخانه این همایش quran۴@gmail.ac.ir ارسال نمایند.

گفتنی است: مقالات پذیرفته شده، در مجموع مقالات به چاپ خواهد رسید و در Civilica و ISC نیز منتشر خواهد شد، ضمن آن که باید توجه داشت مقالات ارسال شده ب در فایل word و با حجم بین ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ کلمه باشد.

لازم به ذکر است: چهارمین همایش علوم انسانی قرآن بنیان در ۲۳ مهر ۱۴۰۳ و در محل دانشگاه علامه طباطبایی(ره) برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha