دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ |۲۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 1, 2024
خانم رمضانیان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه تخصصی فاطمه الزهرا(س)با تأکید بر اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات، آن را وظیفه‌ای شرعی و ملی دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، عفت رمضانیان در نشست بصیرتی مدرسه علمیه تخصصی فاطمه الزهرا(س) اصفهان، با اشاره به حدیثی از امام کاظم (ع) بر اهمیت دین‌شناسی و فقه به عنوان کلید بصیرت و کمال عبادت تأکید کردند.

مدیر مدرسه علمیه تخصصی فاطمه الزهرا(س) اصفهان طلاب و مبلغان حوزه‌های علمیه خواهران را به عنوان هادیان سیاسی جامعه معرفی کرد و افزود: مبلغان و طلاب حوزه های علمیه در عرصه دعوت به مشارکت حداکثری باید نقش آفرینی کنند.

وی به اهمیت مشورت در این زمینه اشاره و خاطرنشان کرد: اگر خود شما تا کنون نتوانسته اید گزینه اصلح را پیدا کنید، با توجه به احادیثی که در باب اهمیت مشورت کردن وجود دارد، باید برای شناخت اصلح از دیگران مشورت گرفت و گزینه مناسب را پیدا کرد.

رمضانیان در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و یاران ایشان و همچنین اربعین شهادت آیت الله رئیسی، به برخی ویژگی‌های بارز ایشان از جمله مجاهدت، مظلومیت، نگاه تشکیلاتی، تواضع، احترام به مردم و خدمت شبانه‌روزی به مردم اشاره کرد.

وی با اشاره به دستاوردهای سه سال دولت خدمت، به مواردی همچون رشد اقتصادی بالای ۴ درصدی، افزایش فروش نفت، راه‌اندازی کریدور شمال جنوب، حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، افزایش یارانه‌ها، تسهیل صدور مجوز کسب و کار، رفع ممنوعیت واردات خودرو، انتشار اسامی کلان بدهکاران بانکی، جلوگیری از قاچاق آرد، ارتقای جایگاه پرستاران، پوشش خدمات درمانی نازایی و بیماری‌های خاص، بیمه زنان خانه‌دار و روستایی و اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان اشاره کرد.

در پایان این نشست، رمضانیان با تأکید بر اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات، آن را وظیفه‌ای شرعی و ملی دانست و از طلاب خواست تا با تشویق و ترغیب دیگران به مشارکت در انتخابات، در خلق حماسه‌ای دیگر در این عرصه مهم نقش‌آفرینی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha