دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ |۲۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 1, 2024
حجت الاسلام علی امینی اطهر

حوزه/ رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی ضمن دعوت از مردم جهت حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: اگر وارد عرصه انتخابات نشویم و از شخص اصلح حمایت نکنیم برای ما انتخاب خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام علی امینی اطهر رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی از مردم جهت حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد که متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی میراث امام خمینی رحمت الله علیه و یادگار خون شهداست و همه ما موظف به حفظ و پاسداشت آن هستیم و طبق آیه «إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَیٰ أَهْلِهَا» موظف هستیم این امانت را به اهلش بسپاریم.

برای امتداد دولت شهید سید ابراهیم رئیسی، از همه مردم می خواهم که وارد میدان شده و فردی اصلح را انتخاب کنند.

فردی انقلابی، پیرو واقعی خط امامین انقلاب، دارای برنامه برای پیشرفت و آبادانی کشور، ساده زیست، مردمی، فسادستیز، استکبارستیز و راه گفت‌وگو و تعامل با جهان را براساس منافع واقعی ملت ایران بشناسد.

کسی را انتخاب کنیم که تمام این صفات را دارد.

همه می دانیم اگر وارد عرصه انتخابات نشویم و از شخص اصلح حمایت نکنیم برای ما انتخاب خواهند کرد و باعث تغییرات فراوانی در زندگی ما می شود همان گونه که انتخاب ناصحیح دهه ۹۰ هنوز جبران نشده است «إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِم».

در پایان ضمن توصیه همه طرفداران و گروه ها به رعایت تقوا و اخلاق اسلامی در تبلیغ نامزد اصلح، از کلیه شخصیت های اثرگذار دانشگاهی و حوزوی، سخنرانان، مداحان اهل بیت علیهم السلام، چهره‌های سیاسی و اجتماعی و دیگر مراجع فکری دلسوز کشور تقاضامندم در این چند روز تلاش مضاعف خود را نسبت به تبیین جهادی و گفتمانی و معرفی و تبلیغ نامزد اصلح داشته باشند.

علی امینی اطهر

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha